شناسهٔ خبر: 67752365 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

استارت «لی دو هی» با والیبال بانوان ایران

زمانی برای از دست دادن نداریم

روزنامه جوان

در تیم ملی زنان با بهبود تکنیک‌هایی که در آن‌ها ضعیف هستند، تلاش می‌کنم این تیم را به موفقیت و مراحل بالاتر برسانم

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: قرارداد لی دو هی، روز گذشته رسماً امضا شد. سرمربی کره‌ای تیم‌ملی والیبال بانوان ایران که پنج‌شنبه وارد تهران شده بود، بعد از نشستی که روز گذشته با تقوی، رئیس فدراسیون والیبال داشت و منجر به عقد رسمی قراردادش شد، تأکید کرد کار من از این لحظه به‌طور رسمی به عنوان سرمربی بانوان آغاز شد: «دو روز است که به ایران آمده‌ام و خیلی دوست دارم بازیکنان را از نزدیک ملاقات کنم و ببینم در چه سطحی هستند. البته امسال مسابقات زیر ۱۶، ۱۸ و ۲۰ ساله‌ها را از طریق شبکه‌های اجتماعی دنبال کردم و براساس آن ویدئو‌ها تا حدی با سطح کیفی و بازی بازیکنان ایران آشنا شدم. بازیکنان نیاز به آموزش تکنیک‌های بیشتری دارند و قرار است که آن‌ها را با تلاش بیشتر آموزش دهم. می‌خواهم تکنیک‌های اولیه بازیکنان را به‌روز کرده و تمام ضعف‌های تکنیکی بازیکنان را برطرف کنم.»
لی دو هی که سال ۲۰۱۳ به عنوان مربی با تیم ملی والیبال کره‌جنوبی در رتبه سوم آسیا قرار گرفت و مدال برنز کسب کرد، امید زیادی به کسب موفقیت با دختران والیبال ایران دارد: «در تیم ملی زنان با بهبود تکنیک‌هایی که در آن‌ها ضعیف هستند، تلاش می‌کنم این تیم را به موفقیت و مراحل بالاتر برسانم. در بازه زمانی کوتاه‌مدت این موضوع کمی غیرممکن به نظر می‌رسد، اما تلاش می‌کنیم بازیکنان را خیلی سریع به سطح بالا برسانیم. اما انتظار دارم به من کمک کنید تا مانند یک خانواده در کنار هم موفق شویم. خیلی سخت و قدرتمندانه با هم این کار را انجام می‌دهیم و موفق هم می‌شویم.»
 با توجه به اینکه لیگ ملت‌های زنان آسیای مرکزی از ۱۱ تا ۱۷ مرداد‌ماه در شهر کاتماندو کشور نپال آغاز می‌شود و تیم ملی والیبال ایران نیز در این مسابقات حضور خواهد داشت، لی دو هی بلافاصله بعد از عقد قراردادش با فدراسیون بدون فوت وقت از ۳۴ بازیکنان برای حضور در تیم ملی دعوت به عمل آورد تا کارش را از امروز در محل کمپ تیم‌های ملی زنان (چمران) با دختران والیبال ایران آغاز کند.

نظر شما