شناسهٔ خبر: 67750107 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی:

نهضت ملی مسکن نباید معطل تسهیلات بانک‌ها بماند

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی گفت: نهضت ملی مسکن نباید معطل تسهیلات بانک‌ها بماند و راهکارهای لازم برای این کار اندیشیده شود.

صاحب‌خبر -

تراب محمدی در جلسه شورای مسکن استان در شهر جدید سهند افزود: مشکلات نهضت ملی مسکن استان را از طریق وزیر راه و شهرسازی پیگیری خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: شورای مسکن استان، محلی برای تصمیمات مدیریتی است و کارهای کارشناسی باید در کمیته‌های مربوطه انجام شود.

محمدی افزود: نهضت ملی مسکن ادامه خواهد یافت و پروژه‌های شروع شده در دولت بعدی نیز هر چند با تغییرات احتمالی، اجرایی خواهد شد.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی ادامه داد: برای متقاضیان نهضت ملی مسکن نیز باید اطلاع رسانی‌های به موقع و کافی انجام شود تا سهم خود را در زمان مقرر واریز کنند و پروژه‌ها دچار عقب ماندگی نشوند.

وی خطاب به مدیران بانک ها گفت: بانک‌ها با مجریان پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان تعامل بیشتری داشته باشند تا پیشرفت پروژه‌ها دچار اختلال نشود.

محمدی تاکید کرد: سیاست دولت افزایش و ساخت مسکن بوده و از این رو ضروری است احداث زیرساخت‌های لازم همچون گاز، آب، برق و تلفن توسط دستگاه های متولی برنامه ریزی و همگام با پروژه ها انجام شود.

وی با بیان اینکه همه باید کمک کنند تا پروژه‌های نهضت ملی مسکن با سرعت پیش برود، افزود: در هفته دولت آن دسته از پروژه های نهضت ملی مسکن که قطعی شده است، به بهره برداری رسیده و تحویل متقاضیان خواهد شد.

جبارعلی ذاکری‌، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی نیز گفت: نهضت ملی مسکن در کل کشور با حمایت جدی دولت شروع شده و در آذربایجان شرقی نیز شامل ۲۰۸ هزار سهم استانی شامل نهضت ملی مسکن، خود مالکی و روستایی و گروه‌های ساخت است که در شهرهای مختلف در حال ساخت است.

وی افزود: ۱۰ هزار واحد مسکونی تا هفته دولت سال جاری به بهره‌برداری رسیده و تحویل متقاضیان خواهد شد.

ذاکری ادامه داد: ۴۸ هزار واحد از ۲۰۸ هزار واحد پیش بینی شده نهضت ملی مسکن استان در شهر جدید سهند واقع شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی افزود: در نقاطی که نهضت ملی مسکن تحویل داده شده، هیچکدام بدون خدمات زیربنایی همچون آب، برق، گاز و تلفن نبوده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی وی تاکید کرد: انتظارمان از بانک‌ها این است که پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن را سرعت ببخشند.

انتهای پیام 

نظر شما