شناسهٔ خبر: 67749620 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

درخواست لاپید از صهیونیست‌ها/علیه نتانیاهو تظاهرات کنید

ایرنا : نخست وزیر سابق رژیم اشغالگر اسرائیل از صهیونیست‌ها خواست به هزاران تظاهرکننده علیه کابینه نتانیاهو در تل آویو بپیوندند.

صاحب‌خبر -

«یائیر لاپید» امروز شنبه در این باره اعلام کرد: از پیگیری وضعیت اسرا دست برنخواهیم داشت و امیدمان را از دست نخواهیم داد.

این در حالی است که رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی دیشب (جمعه شب) از نخست وزیر این رژیم خواست که برای تبادل‌ اسرا با جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به توافق برسد.

در همین ارتباط پایگاه خبری صهیونیستی «واللا» اعلام کرد «هرتزی هالیوی» در یک نشست امنیتی با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم اشغالگر، از وی خواست که برای مبادله اسرا با جنبش حماس توافق کند.

در این نشست «یو آو گالانت» وزیر جنگ، «دیوید بارنیا» رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) و رونین بار، رئیس دستگاه امنیت داخلی این رژیم (شاباک) و مسولان امنیتی دیگر حضور داشتند.

هالیوی در این نشست تاکید کرد: برای تحقق اهداف جنگی و با توجه به نقطه عملیاتی که ارتش اسرائیل (رژیم صهیونیستی) در آن حضور دارد، رسیدن به توافق تبادل‌اسرا ضروری است. اکنون باید به توافق برسیم و چیزی وجود ندارد که مانع بازگشت به میدان جنگ در غزه شود.

 

نظر شما