شناسهٔ خبر: 67749300 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

حمله غیرمنتظره به گزینه استقلال در فضای مجازی

تیم استقلال برای تقویت خط هافبک خود به دنبال جذب وینگر فصل گذشته تیم کادیز اسپانیا است اما در فضای مجازی شایعه شده این بازیکن کادیز که با تیمش به دسته پایین تر سقوط کرده، گرایش های غیرمتعارف دارد!

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر؛ گفته می شود باشگاه استقلال در ادامه رقابت های نقل و انتقالاتی خود به دنبال خرید بازیکنی است که فصل گذشته در لالیگای اسپانیا توپ زده است. ایوان آلخو وینگر فصل گذشته تیم کادیز اسپانیا گزینه مدنظر جود نکونام، سرمربی آبی هاست که مذاکراتی با تیم استقلال نیز انجام داده است. با انتشار خبر مذاکره باشگاه استقلال، حملاتی در فضای مجازی به این بازیکن صورت گرفت.

ایوان آلخو در فصل گذشته ۳۰ بازی برای کادیز انجام داد که ۲ پاس گل داد و ۱۷ کارت زرد دریافت کرد که این آمار از لحاظ فنی اصلا قابل دفاع نیست و باعث شده تا هواداران تیم استقلال از این خرید استقبال نکنند و به دلیل مذاکره با این بازیکن در فضای مجازی اعتراض کنند. اما انتقاد غیرفنی هواداران در فضای مجازی به این بازیکن به دلیل انتشار تصاویر خارج از عرف آلخو است که باعث شده تا شائبه هایی مبنی بر گرایش خاص در مورد هافبک اسپانیایی مطرح شود.

به نظر می رسد این گزینه به تیم استقلال نزدیک باشد؛ با توجه به این که ایوان آلخو در اینستاگرام صفحه شخصی جواد نکونام، یوسو سسما و گوستاوو بلانکو را فالو کرده است البته اگر همان گرایش خاص، مانع حضورش در ایران نشود./خبرورزشی

نظر شما