شناسهٔ خبر: 67748993 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس:

آذربایجان‌غربی، سرزمین فرصت‌های بی‌کران الهی است

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: استان آذربایجان‌غربی، سرزمین فرصت‌های بی‌کران الهی است و اگر بر این باور به توسعه استان نگاه کنیم، قطعاً تلاشی شبانه‌روزی را طلب خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، عادل نجف‌زاده امروز _شنبه سی‌ام تیر_ در دومین جلسه شورای اداری آذربایجان‌غربی در سال ۱۴۰۳ که با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد، اظهار کرد: استان آذربایجان‌غربی سرزمین فرصت‌های بی‌کران الهی است و اگر بر این باور به توسعه استان نگاه کنیم، قطعاً تلاشی شبانه‌روزی را طلب خواهد کرد.

وی افزود: احصای فرصت‌ها در حوزه اقتصاد، مرز، گردشگری و کشاورزی یک کار ضروری و ساده است اما قطع یقین شکوفایی ظرفیت‌ها در سایه هم‌دلی و هم‌افزایی به دست خواهد آمد.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: بزرگترین نعمت برای ما زندگی در عصر ولایت فقیه است که نصیب ما شده است.

نجف‌زاده تصریح کرد: در دولت سیزدهم بالاترین سطح تعامل را بین مجلس و دولت شاهد شدیم و در استان آذربایجان‌غربی این تعامل و همکاری شکل ویژه‌تری داشت.

وی ادامه داد: در زلزله خوی حضور قدرتمند دولت و ارکان نظام و تلاش شبانه‌روزی و در کنار مردم بودن استاندار را دیدم.

نجف‌زاده عنوان کرد: حضور قدرتمند مردم آذربایجان در عرصه انتخابات امیدواریم در دولت چهاردهم موجب حل و فصل خلأها و جاماندگی‌های گذشته شود.

وی با بیان اینکه فصل‌الخطاب در مجلس دوازدهم منویات رهبر معظم انقلاب است، اظهار کرد: شعار سال را که جهش تولید با مشارکت مردم است را در استان پیگیری می‌کنیم.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر در حوزه معادن اصلاح قوانین را شاهد باشیم، موجب تحولات در استان می‌شویم، افزود: تلاش خواهیم کرد در تشکیل کابینه به عنوان قوه ناظر بهترین نظارت‌ها را انجام دهیم تا دچار ناکارآمدی‌های بعدی نشویم.

نجف‌زاده با اشاره به آغاز روند توسعه استان آذربایجان‌غربی تأکید کرد: آینده استان پر شتابنده و با همین روال ادامه خواهد کرد و آینده مطمئنی را برای مردم شاهد خواهیم بود.

نظر شما