شناسهٔ خبر: 67748639 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

افتتاح مرکز فیزیوتراپی ورزشی قزوین با حضور وزیر ورزش

در مراسمی با حضور کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان مرکز فیزیوتراپی هیئت پزشکی-ورزشی استان قزوین افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، عصر امروز _شنبه سی‌ام تیر_ طی مراسمی با حضور کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان و غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی مرکز فیزیوتراپی هیئت پزشکی ورزشی استان قزوین افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت؛ محمدرضا مدیر، رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان قزوین در حاشیه این مراسم اظهار کرد: این مرکز فیزیوتراپی با ۶ کابین مجهز به دستگاه‌های لیزر کم توان و پرتوان و دارا بودن دستگاه اولتراسوند می‌تواند در درمان بسیاری از آسیب‌های ورزشی کوثر باشد.

وی با بیان اینکه این پروژه با هزینه‌کرد اعتبار ۴ میلیارد تومانی به مرحله بهره‌برداری رسیده است، افزود: مرکز فیزیوتراپی پزشکی ورزشی قزوین با داشتن مکانوتراپی و تمرین-درمانی با اعتباری معادل ۳ میلیارد تومان خریداری شده که البته اعتبار تجهیزات آن هنوز برآورد نشده است.

رئیس هیئت پزشکی-ورزشی استان قزوین با بیان اینکه قوی‌ترین آمبولانس پزشکی و ورزشی کشور در همین هیئت استان قزوین تجهیز شده است، گفت: امیدواریم در سال‌های آینده با تجهیز بخش‌های دیگر این ساختمان بتوانیم یک مرکز کامل و مجهز برای اقدامات پزشکی و ورزشی استان قزوین تدارک دهیم.

مدبر ادامه داد: افزایش تجهیزات پزشکی ورزشی در قزوین برای ۱۴ استان کشور مفید خواهد بود. درمان دیسک کمر و سایر امراض با ورزش میسر است و باید بسترهای طب مکمل در استان قزوین تقویت شود.

بازدید وزیر ورزش و جوانان از تمرینات قهرمان سنگ‌نوردی جهان

هاشمی، وزیر ورزش و جوانان در ادامه سفر یک‌روزه‌اش به استان قزوین از تمرینات رضا علیپور قهرمان قزوینی سنگ‌نوردی جهان بازدید کرد.

گفتنی است؛ رضا علیپور یکی از نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس خواهد بود که مراحل پایانی آماده سازی خود را برای حضور در این رویداد مهم بین المللی طی می‌کند.

نظر شما