شناسهٔ خبر: 67748612 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: مثلث | لینک خبر

لاغری در تابستان ؛ 5 میانبر کاهش وزن در تابستان

لاغری در تابستان هدف همه افرادی است که از تعریق بالا و گرمای فوق العاده آزار دهنده این فصل، در عذاب هستند. معمولا افرادی که وزن بالایی دارند خیلی عرق می کنند و همین اتفاق خسته کننده باعث افزایش کلافگی آنها خواهد شد که باعث می شود به دنبال روش هایی برای کاهش وزن باشند. البته این نکته را در نظر داشته باشید که تنها وزن زیاد، تعریق بالا را به همراه ندارد و گاهی برخی افراد به دلیل داشتن طبع گرم یا بیماری هایی مانند چربی و فشار خون بالا نیز از گرمای داخلی بدن در امان نیستند.

صاحب‌خبر -
آنچه دیگران می خوانند:
  • فوری/ متناسب سازی حقوق بازنشستگان فقط برای حداقل بگیران؟ | جزییات مهم از لایحه ارسالی همسان سازی حقوق بازنشستگان به مجلس
برترین‌ها
  • فوری/ متناسب سازی حقوق بازنشستگان فقط برای حداقل بگیران؟ | جزییات مهم از لایحه ارسالی همسان سازی حقوق بازنشستگان به مجلس فوری/ متناسب سازی حقوق بازنشستگان فقط برای حداقل بگیران؟ | جزییات مهم از لایحه ارسالی همسان سازی حقوق بازنشستگان به مجلس
  • خرید اینترنتی لوازم تحریر عمده خرید اینترنتی لوازم تحریر عمده
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

برای لاغری در تابستان روش های زیادی وجود دارد و شما می توانید به کمک این روش ها به وزن ایده آل خود برسید. فعالیت بدنی، رژیم های غذایی و روش های دارویی از مهم ترین راهکارهای عنوان شده به حساب می آیند. برخی افراد به دلایل مختلف نمی توانند فعالیت بدنی سنگین یا رژیم غذایی خاص داشته باشند که در این حالت، پیشنهاد ما استفاده از قرص لاغری خیلی قوی خارجی است. با کمک این قرص ها می توانید در کمترین زمان ممکن به وزن ایده آل و دلخواه خود برسید.

 

5 راهکار مهم برای لاغری در تابستان

چاقی و اضافه وزن بالا به نوبه خود یک عامل منفی در سلامت انسان است و مشکلات زیادی را در پی دارد. از کلافه کننده ترین مسائل چاقی؛ می توان به تعریق زیاد و گرم بودن بدن در فصل تابستان اشاره کرد که سبب می شود تا خیلی از افراد به راهکارهایی برای کاهش وزن روی آورند.

روش های طبیعی بسیاری وجود دارد که به کمک آن می توان وزن را کاهش داد که البته نیاز به تمرین و ممارست بالایی دارد. اما اگر به دنبال روش های سریع هستید، می توانید از دارو های لاغری معتبر استفاده نمایید. به طور کلی برای لاغری در تابستان می توان یکی از روش های زیر را انتخاب نمود و یا با کمک هر 5 روش زیر؛ خیلی سریعتر به خواسته خود برسید:

آب بنوشید

یکی از معضلات اساسی افراد در تابستان، نوشیدن آب است. برخی افراد تصور می کنند که تنها در زمان تشنه بودن باید آب بنوشند این در حالی است که بدن انسان در زمان کمیابی هشدار تشنگی را ارسال می کند. نوشیدن 8 لیوان آب در شبانه روز الزامی است و به دلیل اینکه مدتی از شبانه روز را در خواب هستید؛ می توانید 8 لیوان را در ساعات بیداری تقسیم نمایید.

آب طبع بدن را کنترل می کند و با داشتن عملکرد مشابه با داشتن عملکرد خنک کنندگی، از بروز گرما جلوگیری خواهد کرد. می توانید از آبمیوه های طبیعی نیز استفاده کنید زیرا میزان قند موجود در آن ها کم و از تکراری شدن مزه ها جلوگیری می کند.

ورزش کنید

ورزش و فعالیت بدنی اولین راهکاری است که برای کاهش وزن به ذهن افراد می رسد. داشتن فعالیت بدنی سنگین باعث افزایش سطح متابولیسم بدن خواهد شد که در نتیجه چربی سوزی را به همراه دارد که این اقدام سبب می شود تا در مدت زمان کم؛ بخش زیادی از چربی ناحیه شکم و پهلو را از بین ببرید. اگر توانایی انجام فعالیت های بدنی سنگین را ندارید، میتوانید روتین ورزشی سبک را تجربه کنید، که البته برای کاهش وزن به زمان بیشتری احتیاج خواهید داشت.

رژیم غذایی درست داشته باشید

عامل اصلی چاقی بدن، مصرف قند، چربی و ... است که در کنار بی تحرکی می تواند در مدت زمان بسیار کوتاه؛ باعث افزایش وزن و حجم بدن شود. با وجود این که بدن برای داشتن روال عادی به چربی و قند نیز نیاز دارد؛ اما برخی افراد با استفاده بی رویه از این دو ماده، باعث افزایش وزن خود می شوند. تنظیم و کنترل قند و چربی با داشتن رژیم غذایی سالم، به همراه مصرف سبزیجات و حبوبات یک رژیم سالم را برای شما به ارمغان می آورد.

8

از دارو های لاغری استفاده کنید

بدون شک مصرف داروهای لاغری، ساده ترین راه برای کاهش وزن هستند که می تواند در مدت زمان کوتاه شما را به وزن ایده آل برساند. داروهای لاغری به عنوان یک کاهنده بسیار قوی اشتها عمل می کنند و باعث می شوند تا میل به خوردن غذا نداشته باشید. برای خرید داروهای لاغری حتما به مجموعه های معتبر مراجعه نمایید زیرا مصرف داروهای تقلبی عوارض جانبی بسیار خطرناک را در پی خواهد داشت. فرازطب به عنوان یکی از حرفه ای ترین مجموعه های ارائه دهنده انواع قرص لاغری، امکان خرید بر اساس نیاز را برای شما فراهم می کند.

عمل جراحی انجام دهید

یکی از روش هایی که می توان آن را گزینه آخر برای لاغری در تابستان انتخاب نمود، انجام جراحی است. لاغری به کمک جراحی نیز به روش های متعدد نیز اجرا می شود که هر یک هزینه و نتیجه متفاوت را برای شما در پی خواهد داشت.

نتیجه گیری

لاغری در تابستان و روش هایی رسیدن به آن مهمترین موضوعی بود که امروز به بررسی آن پرداختیم. اگر شما هم از اضافه وزن خود در روز های گرم تابستان کلافه شده اید می توانید یکی از روش های فوق را انتخاب کنید تا به اندام دلخواه خود برسید.

 

برچسب‌ها:

نظر شما