شناسهٔ خبر: 67748328 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

آتش توپخانه کیهان علیه پزشکیان روشن شد؛ اهانت به تشیع را فورا اصلاح کنید

آتش توپخانه کیهان علیه مسعود پزشکیان روشن شد.

صاحب‌خبر -
آتش توپخانه کیهان علیه پزشکیان روشن شد؛ اهانت به تشیع را فورا اصلاح کنید
کد خبر: 667797
|
۱۴۰۳/۰۴/۳۰ ۱۷:۰۰:۰۰

آتش توپخانه کیهان علیه مسعود پزشکیان روشن شد.

به گزارش کیهان، در بخشی از گزارش امروز این روزنامه آمده است؛

آقای پزشکیان! شما از رهبر انقلاب یاد می‌کنید و نسبت به اجرای سیاست‌های کلی نظام که از سوی ایشان ابلاغ می‌شود تأکید دارید اما به بیانات و رهنمودهای آن رهبر عظیم‌الشأن توجه کافی ندارید، در حالی که شایسته است معرکه نااهلان و منحرفان را به هم بزنید و از افراد سالم و متخصص استفاده کنید.

ارتباط پزشکیان با افکار عمومی پس از انتخابات، از سوی برخی مشاوران مانند ظریف و آذری جهرمی و ربیعی و صالحی امیری قطع شد و تنها تصاویری از خرید او همراه خانواده، شرکت در هیئت‌های مختلف مذهبی و برخی دیدارهای اشخاص و مقامات برای تبریک گفتن منتشر می‌شود. امثال ظریف جای رئیس‌جمهور منتخب با مردم صحبت می‌کنند، این در حالی است که رئیس‌جمهور می‌بایست ارتباط و تعامل مستقیم با مردم داشته باشد. روز اول پس از اعلام ریاست جمهوری پزشکیان اعلام شد که وی نشست خبری داشته باشد اما این برنامه لغو شد.

حمدجواد ظریف چهارشنبه شب در سمت رئیس شورای راهبردی دولت چهاردهم! و متأسفانه به نمایندگی از پزشکیان، در شبکه خبر حاضر شده و از روند انتخاب کابینه گزارش داده است. ظریف درباره ملاک‌های نامزدهای حضور در کابینه، شیعه بودن را آن هم در جمهوری اسلامی ایران امتیاز منفی به حساب آورده و همسو با آمریکا، انگلیس و اسرائیل در ضدیت با تشیع، گفته؛ «از مذاهب و ادیان رسمی باشید امتیاز می‌گیرید، شیعه باشید امتیاز نمی‌گیرید»!

آقای پزشکیان، جملات سخیف ظریف با حضور جنابعالی در مجالس عزاداری حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام چه نسبتی دارد؟!به نظر می‌رسد در مقابل این جریان ضد دین و مقدسات باید با قوت بیش از پیش ایستاد، در غیر این صورت منافقان و معاندان متظاهر به اصلاح‌طلبی فرهنگ اسلام را نابود خواهند کرد. آقای پزشکیان، این جملات سخیف با حضور جنابعالی در مجالس عزاداری حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام چه نسبتی دارد؟ انتظار است رئیس‌جمهور منتخب این اهانت به ساحت تشیع؛ مذهب رسمی کشور و به آستان ملت عزیز و متدین ایران از سوی ظریف را فورا اصلاح کنند.

 

برچسب‌ها:

نظر شما