شناسهٔ خبر: 67748316 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

مدیر کل بهزیستی مرکزی خبرداد:

واگذاری۴۱واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی - اکونیوز

اقتصاد ایران: اراک- مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: همزمان با هفته بهزیستی، ۴۱ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش این نهاد در استان واگذار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  محمود حسین آبادی پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ۳۰ تیرماه تا ۵ مردادماه به‌عنوان هفته بهزیستی نام‌گذاری شده که «نهضت حسینی، خدمت مردمی» شعار چهل و چهارمین سالگرد تأسیس و فعالیت بهزیستی تعیین شده است.

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی گفت: امسال در هفته بهزیستی ۴۱ واحد مسکونی به مددجویان زیرپوشش این نهاد واگذار می‌شود که از این تعداد ۹ واحد در اراک، ۶ واحد در شازند، ۲ واحد در زرندیه، پنج واحد در ساوه، ۲ واحد در محلات، یک واحد در دلیجان، دو واحد در فراهان، ۶ واحد در کمیجان و هشت واحد در شهرستان خنداب است.

حسین آبادی افزود: از مجموع ۴۱ واحد ۲ مورد در قالب تفاهم‌نامه کمک به تأمین مسکن خانوارهای دارای حداقل ۲ عضو معلول و ۳۸ مورد در قالب سایر طرح‌های در دست اقدام است.

وی با اشاره به اینکه اجرای ۲۰ ویژه برنامه فرهنگی، ورزشی، خدماتی و اقتصادی همزمان با هفته بهزیستی پیش بینی شده است، گفت: اعزام دانش‌آموزان مددجو به اردوگاه تفریحی و فرهنگی بابلسر، اعزام مددجویان زائر اولی به مشهد مقدس، مانور خودرویی اورژانس اجتماعی و برپایی میز خدمت از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته بهزیستی است.

نظر شما