شناسهٔ خبر: 67747832 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: بورس نیوز | لینک خبر

"آپ" سهامداران خود را دعوت کرد

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت آسان پرداخت پرشین با نماد

صاحب‌خبر -

به گزارش بورس‌نیوز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت آسان پرداخت پرشین، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت ۱۰:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۳۱ در استان تهران، شهر تهران به آدرس بزرگراه شهید چمران، خیابان یمن، میدان شهید شهریاری، بلوار دانشجو، دانشگاه شهید بهشتی، سالن ابوریحان برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره، تعیین پاداش هیئت مدیره و اتخاذ تصمیم در خصوص تقسیم سود از جمله دستورات این جلسه است.

لازم به ذکر است برگ ورود به جلسه از ساعت ۹:۰۰ صبح مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۳۱ در محل برگزاری مجمع توزیع می‌گردد. ضمنأ کلیه سهامداران حقیقی شخصأ و با ارائه اصل کارت ملی و یا از طریق وکیل با ارائه وکالت نامه رسمی و اصل کارت ملی و یا قائم مقام قانونی شخص حقیقی صاحب سهم و در خصوص سهامداران حقوقی، نماینده و یا نمایندگان قانونی شخص حقوقی صاحب سهم با ارائه اصل کارت ملی و مدرک وکالت و یا نمایندگی با امضای صاحبان امضای مجاز شخص حقوقی می‌توانند در مجمع حضور بهم رسانند. علاوه بر این از سهامداران محترمی که امکان حضور فیزیکی در مجمع را ندارند تقاضا می‌گردد که از طریق نشانی https://Roka-co.com/ap با مجمع در ارتباط باشند.

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
آپ دعوت به مجمع سهامداران هیئت مدیره

نظر شما