شناسهٔ خبر: 6774749 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

والیبال قهرمانی آسیا- تهران

سرمربی ژاپن: در آینده شاهد ژاپن واقعی خواهید بود

سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن گفت: تمام تلاشمان را می کنیم که فردا تیم واقعی ژاپن را نمایش دهیم و تا آخر مسابقات این روال را طی خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  سرویس ورزشی برنا، ماساشی نامبو در نشست خبری بعد از مسابقه با سریلانکا گفت: دیدار دیروز را باختیم و نمی خواستیم امروز مسابقه ای انجام دهیم که افت روحیمان ادامه یابد و تمام تلاشمان این بود که امروز عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: از طرفی قصد داشتم که از بازیکن های ذخیره استفاده کنم که متاسفانه در یکی از ست ها جواب نداد و باختیم. قطر تیم خوبی هست تمام تلاشمان را می کنیم که فردا تیم واقعی ژاپن را نمایش دهیم و تا آخر مسابقات این روال را طی خواهیم کرد.

کونیرو شیمیزو کاپیتان تیم ملی والیبال ژاپن هم در این نشست اظهار داشت: مسابقه خوبی بود ولی عالی نبودیم. یاناگیرا دریافت کننده تیم در با ساعدهایش به تیم خیلی کمک کرد و این موضوع نقطه مثبتی برای ژاپن بود.

وی افزود: شکست برابر چین را دیگر فراموش می کنیم و ژاپن واقعی را نشان خواهیم داد.

تیم ملی والیبال ژاپن در آخرین مسابقه از دور نخست مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی والیبال مردان آسیا 3 بر یک سریلانکا را شکست داد و فردا در اولین مسابقه از دور دوم مرحله مقادماتی رو در روی قطر قرار خواهد گرفت.

نظر شما