شناسهٔ خبر: 67747463 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

شرط یونایتد برای ستاره بایرن: فقط همین قیمت

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی: دی‌لیخت پس از ترک یوونتوس و پیوستن به بایرن مونیخ روزهای خوبی را در ترکیب این تیم سپری کرد اما شرایط در فصل گذشته مطابق انتظارش پیش نرفت و همین باعث شد که حضور در ترکیب اصلی تیم ملی هلند در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ را از دست بدهد.
این وضعیت او را مجاب کرد که به ترک بایرن مونیخ فکر کند و رسانه‌های آلمانی حتی پیش از پایان فصل گذشته هم تاکید کرده بودند که او دیگر تصمیمی برای ادامه این مسیر در بوندسلیگا ندارد و می‌خواهد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو از این باشگاه جدا شود و فوتبالش را در کشوری دیگر ادامه دهد.
بسیاری از رسانه‌های آلمانی و انگلیسی از چند هفته قبل مدعی شده بودند که منچستریونایتد به صورت جدی به دنبال به خدمت گرفتن این ستاره هلندی است و حتی جذب لنی یورو از لیل هم تغییری در علاقه آنها به جذب این بازیکن ایجاد نکرد اما آنها یک شرط مهم برای به خدمت گرفتن او در نظر دارند.
روزنامه تلگراف هلند مدعی شده است که منچستریونایتد قیمت مقطوعی را برای دی‌لیخت در نظر گرفته است و حاضر نیست که مبلغی بیشتر از این برای او بپردازد و در صورتی که بایرن پیشنهاد آنها را با درخواست دریافت مبلغ بالاتر رد کند، این باشگاه از جذب او منصرف خواهد شد و این شاید چندان برای بایرن هم خوشایند نباشد و آنها را مجبور به قبول این پیشنهاد کند.
 

نظر شما