شناسهٔ خبر: 67747018 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرماندار رشت:

کیفیت آموزشی در همه سطوح تحصیلی باید به جایگاه مطلوب برسد

محدثه مهدوی

فرماندار رشت با تاکید بر بالا بردن سطح آموزشی مدارس و برقراری عدالت آموزشی در سطوح مختلف، گفت: کیفیت آموزشی در سطح تمامی مدارس باید به جایگاه مطلوب خود رسیده و شایسته نیست در نظام اسلامی میزان کیفیت ارائه خدمات آموزشی در انواع مختلف مدارس با یکدیگر دارای تفاوت باشد.

صاحب‌خبر -

کیا عاشوری امروز، ۳۰ تیرماه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان رشت ‌که در فرمانداری برگزار شد، ضمن تشکر از حضور پر رنگ فرهنگیان در برگزاری باشکوه انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: مجموعه آموزش و پرورش در سایه وفاق، همدلی و هم افزایی در پیشبرد اهداف عالیه نظام اسلامی همیشه پیشگام و فعال بوده و موجب افتخار است.

وی با تاکید بر نقش و جایگاه ویژه آموزش و پرورش در تربیت نسل آینده، افزود: حاصل کار آموزش و پرورش تربیت انسان‌هایی است که آینده را رقم می‌زنند، لذا این کارخانه انسان‌سازی کل بشریت و دنیا را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

وی با تاکید بر لزوم تشکیل جلسات شورای آموزش و پرورش بیان کرد: استمرار جلسات شورای آموزش و پرورش منجر به عارضه یابی نقاط ضعف و قوت می‌شود.

فرماندار رشت با تاکید بر بالا بردن سطح آموزشی مدارس و برقراری عدالت آموزشی در سطوح مختلف، گفت: کیفیت آموزشی در سطح تمامی مدارس بایستی به جایگاه مطلوب خود رسیده و شایسته نیست در نظام اسلامی میزان کیفیت ارائه خدمات آموزشی در انواع مختلف مدارس با یکدیگر دارای تفاوت باشد.

عاشوری با بیان اینکه معلمان معمار آینده نظام هستند، گفت: نسل امروز محصول تعلیم و تربیت معلمان و جامعه فرهنگیان هستنند و شایسته است مدیران مدارس با استفاده از ظرفیت‌ها، فضای مناسبی را برای نقش آفرینی معلمان و دانش‌آموزان در سطح مدارس فراهم آورند.

وی با تاکید بر به‌روزرسانی آموزشی معلمان و جامعه فرهنگیان تصریح کرد: آموزش باید محور کار معلمان و فرهنگیان جهت ارتقای سطح آموزشی و پرورشی قرار گیرد. در دنیا آنچه که اتفاق می‌افتد، ماحصل تفکر و ایده انسان‌هایی است که تحت «آموزش» و «پرورش» قرار می‌گیرند. وقتی همزمان به آموزش و پرورش پرداخته می‌شود، جامعه از هر منظری به تعالی می‌رسد.

انتهای پیام

نظر شما