شناسهٔ خبر: 67746797 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

بعد از منتفی شدن انتقال لنی یورو

دستور کارلتو: تمدید فوری با بهترین مدافع چپ دنیا

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی: تمدید فرلاند مندی (29 ساله) به یک اولویت در باشگاه رئال مادرید تبدیل شده است. مدافع کناری فرانسوی مهره‌ای ضروری در خط دفاعی کارلو آنچلوتی است و مربی ایتالیایی او را بهترین مدافع چپ دنیا می‌داند.
مارکا امروز نوشت که کارلو آنچلوتی از مدیران باشگاه خواسته است تا قرارداد مندی هر چه زودتر تمدید شود. این در حالی است که قرارداد فعلی مندی در سال 2025 به پایان می‌رسد.
شوک انتقال لنی یورو به منچستریونایتد، برنامه‌های اولیه تیم مدیریت ورزشی رئال را تغییر داده است. پس از جدایی ناچو و انتقال او به فوتبال عربستان و همچنین انتقال رافا مارین به ناپولی، نیاز رئال به حفظ مندی ضروری است. مهمتر اینکه مشخص نیست تصمیم نهایی آلفونسو دیویس چه خواهد بود.
کارلتو بارها گفته است که مندی بهترین دفاع چپ جهان است و ورود فران گارسیا در فصل گذشته نیز تهدید برای مندی نبود. مندی فصل قبل کمتر از همیشه مصدوم شد و در 37 بازی به میدان رفت. او مهره ثابت سمت چپ دفاعی رئال بود و کارلتو می‌خواهد او را برای سال‌های بیشتری داشته باشد.
لازم به ذکر است که مندی در سال 2019 با رقم 45 میلیون یورو از لیون به خدمت گرفته شد و روند جدایی مارسلو از رئال را نیز تسریع کرد.
 

نظر شما