شناسهٔ خبر: 67745796 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دانش‌بنیان‌ها به نمایشگاه صنایع هوایی چین اعزام می‌شوند

تهران- ایرنا- هیات تجاری و فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به چین اعزام می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، همزمان با برپایی نمایشگاه بین‌المللی صنایع هوایی (Airshow China ۲۰۲۴) ۲۲ تا ۲۸ آبان ۱۴۰۳ در شهر ژوهای چین، با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری یک هیات تجاری و فناوری متشکل از شرکت‌های دانش‌بنیان به چین اعزام خواهند شد.

بازدید از نمایشگاه بین‌المللی صنایع هوایی چین و برگزاری نشست‌های کسب و کارها با هم، حضور در برخی از مراکز علمی و صنعتی چین از جمله برنامه‌های این سفر ۶ روزه‌ است.

دانش‌بنیان‌ها به نمایشگاه صنایع هوایی چین اعزام می‌شوند

بر اساس اعلام صندوق نوآوی، شرکت‌های دانش‌بنیان علاقه‌مند به حضور در این هیات تجاری و فناوری تا روز شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ فرصت دارند درخواست خود را از طریق سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به نشانی ghazal.ininf.ir ثبت و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۰۲۱۸۶۰۳۷۶۲۲ و ۰۹۱۲۰۶۸۱۴۳۳ تماس حاصل کنند.

یکی از خدمات توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به شرکت‌های دانش‌بنیان برای بازاریابی محصولات خود در بازارهای صادراتی، حمایت از اعزام هیات‌های تجاری و فناوری ایرانی (شرکت‌های دانش‌بنیان) و پذیرش هیأت‌های تجاری و فناوری خارجی است.

نظر شما