شناسهٔ خبر: 67744738 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مهار آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع قلارنگ ایلام

مدیرعامل جمعیت هلال‌‍احمر استان ایلام از مصدومیت دو نفر در جریان آتش‌سوزی گسترده مراتع کوه قلارنگ خبر داد و گفت: در این عملیات بالگرد جمعیت هلال‌احمر استان ایلام با پرواز بر فراز ارتفاعات منطقه قلارنگ عملیات اطفای حریق را با استفاده از تخلیه آب روی آتش انجام داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حمزه محمدی مقدم ظهر امروز _ شنبه سی‌ام تیر_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی آتش‌سوزی دیروز بخشی از ارتفاعات کوه قلارنگ شهرستان سیروان و کلاته شهرستان هلیلان و اعلام مدیریت بحران استان ایلام طی هماهنگی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات EOC و با توجه به گستردگی آتش‌سوزی، بلافاصله تیم امداد هوایی هلال‌احمر استان و شهرستان سیروان به منظور پشتیبانی عملیاتی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در این عملیات دو نفر دچار مصدومیت شدند که یکی از مصدومان به صورت سرپایی درمان شد و مصدوم دیگر حادثه توسط بالگرد جمعیت هلال احمر به منطقه امن انتقال پیدا کرد و سپس توسط آمبولانس پایگاه امداد و نجات شهدای کارزان ایلام به بیمارستان امام خمینی (ره) شهر ایلام منتقل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام تصریح کرد: در این عملیات بالگرد جمعیت هلال‌احمر استان ایلام با پرواز بر فراز ارتفاعات منطقه قلارنگ عملیات اطفای حریق را با استفاده از تخلیه آب روی آتش انجام داد.

نظر شما