شناسهٔ خبر: 67744538 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جمع آوری ۷۶۲ معتاد متجاهر در البرز

کرج - ایرنا- فرمانده انتظامی البرز از جمع آوری ۷۶۲ معتاد متجاهر طی ۷۲ ساعت گذشته در مناطق مختلف این استان خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پلیس البرز، سردار "حمید هداوند" روز شنبه اظهار کرد: افراد جمع آوری شده در اختیار مراکز بازپروری معتادان قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: طی این مدت ‏‏۳۴۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر در نقاط مختلف ‏استان البرز کشف و ۱۴۱ خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

هداوند بیان کرد: یکی از دغدغه ها و مطالبات مردمی در حوزه امنیت اجتماعی، جمع آوری معتادان متجاهر و پاکسازی اماکن عمومی و تفرجگاه ها و بوستان ها از وجود این دسته از افراد می باشد.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه های مهم پلیس ، مقابله با سوداگران مرگ و پاک کردن چهره شهر از وجود معتادان متجاهر است گفت: پلیس در راستای مطالبات به حق شهروندان این موضوع را با تمام توان دنبال خواهد کرد.

چشم تو چشم شدن به قتل جوان ساوجبلاغی انجامید

جمع آوری ۷۶۲ معتاد متجاهر در البرز

رییس پلیس ساوجبلاغ گفت: فردی که یک جوان ۳۱‏‎ ‎ساله در شهر هشتگرد شهرستان ساوجبلاغ به قتل رساند و بلافاصله از محل جرم متواری شده بود، توسط پلیس آگاهی این شهرستان شناسایی و ‏دستگیر شد.
سرهنگ " علی سلیمانی " افزود: به دنبال وقوع یک فقره قتل از طریق وارد آوردن ضربات چاقو به یک جوان در یکی از پارک های شهر هشتگرد، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: بررسی های اولیه حکایت از آن داشت که ۲ جوان به دلیل چشم تو چشم شدن با یکدیگر درگیر شدند که در این درگیری یکی از آن ها با وارد آوردن ضربه چاقو دیگری را به قتل رساند و متواری شد.
سلیمانی بیان کرد: در ادامه با انجام اقدامات پلیسی قاتل در شهر جدید مهستان این شهرستان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.
وی اضافه کرد: متهم در تحقیقات تکمیلی به صراحت به انجام قتل به دلیل چشم تو چشم شدن با مقتول و عدم کنترل خشم اعتراف کرد.


نظر شما