شناسهٔ خبر: 67744447 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار همدان :

لزوم پرداختن به انگیزه شهدای دانش‌آموز در ادبیات دفاع مقدس

استاندار همدان با بیان اینکه ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز شهید در استان همدان وجود دارد که تقریبا ۲۵ درصد شهدا را تشکیل داده‌اند، گفت: لازم است که به انگیزه‌ آن‌ها برای ورود به جبهه حق علیه باطل پرداخته شود.

صاحب‌خبر -

علیرضا قاسمی‌فرزاد شنبه ۳۰ تیرماه در نشست با نویسندگان نوقلم ادبیات دفاع مقدس در استان همدان، با اشاره به اینکه فرهنگ اعتقادی و دینی ما نشانه رفتار و عملکرد ماست، اظهار کرد: این مسئله به شدت مورد هجمه و حمله مستکبران قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: شهدا بدون هیچ چشم‌داشت و انگیزه مادی و فقط برای رضای خدا و اجرای فرمان امام (ره) این از خود گذشتگی را انجام دادند و چیزی که مانع نرفتن آنها بود اعتقادات اسلامی و قرآنی‌شان بود.

وی بیان کرد: از شهیدانی که خودشان را روی میدان مین قرار دادند یاد کنیم، جنس آن‌ها از اولیاءالله و فرشتگان است که این پیام و ادبیات را به نحو شایسته بیان کردند.

قاسمی فرزاد اظهار کرد: ضروری است مبانی اعتقادی محکم شود و ادبیات دهه شصت و هفتاد حاکم شود تا چالش حجاب و عفاف حل و بساط حرام‌خواری جمع شود.

وی با بیان اینکه اگر پیام شهدا را به درستی بیان نکنیم دچار آسیب و آفت‌های بسیاری می‌شویم، گفت: از همه کسانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند تشکر می‌کنم اما به همین میزان بسنده نکنید که فضا برای این مجموعه فاخر و ارزشمند بیشتر شود.

انتهای پیام

نظر شما