شناسهٔ خبر: 67744254 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بانی فیلم | لینک خبر

تدوین مجدد «آن‌ها مرا دوست داشتند» برای اکران عمومی

صاحب‌خبر -

فیلم سینمایی «آن‌ها مرا دوست داشتند» به کارگردانی محمدرضا رحمانی پس از انجام برخی اصلاحات فنی بزودی به نمایش عمومی درمی‌آید.
به گزارش مشاور رسانه‌ای پروژه، ایرج رحمانی تهیه‌کننده اجرایی فیلم سینمایی «آن‌ها مرا دوست داشتند» درباره آخرین وضعیت نمایش این فیلم اظهار داشت: پس از انجام صداگذاری، موسیقی و تدوین مجدد، فیلم با ورژنی کاملا متفاوت نسبت به نسخه به نمایش درآمده در جشنواره چهل و یکم فیلم فجر بزودی در سینماهای سراسر کشور اکران خواهد شد.
وی افزود: در حال حاضر نسخه نهایی این فیلم آماده شده است و در حال مذاکره با پخش جهت اکران هستیم.
رحمانی درباره فعالیت‌های آینده خود نیز گفت: در حال حاضر در حال تدارک پیش تولید یک فیلم سینمایی هستیم و قصد داریم همانند «آن‌ها مرا دوست داشتند» که در گروه بازیگرانش چهره‌های جدید و جوانی را به سینما معرفی کردیم، در این فیلم نیز از چند بازیگر جوان و جدید در نقش‌های اصلی استفاده کنیم. جزئیات اخبار مرتبط با این فیلم بزودی رسانه‌ای خواهد شد.
فیلم سینمایی «آن‌ها مرا دوست داشتند» در زمان نمایش محدود جشنواره فیلم فجر چهل و یکم مورد توجه منتقدان و مردم قرار گرفت و در نهایت در دو رشته بازیگر نقش مکمل (امیر جعفری) و بهترین طراحی گریم (امید گلزاده) نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد.
امیرحسین آرمان، امیر جعفری و مهسا اسماعیلی به عنوان چهره جدید – به همراه نسیم ادبی، شهرام قائدی، هادی تسلیمی، سیدعلی صالحی، ایرج رحمانی و (با هنرمندی) لیلا بلوکات و نفس عزیزی و لیام ملکی (در نقش مهگل) بازیگرانی هستند که در «آن‌ها مرا دوست داشتند» به ایفای نقش پرداخته‌اند. شیلان مدنی، حسین سلمانی‌مروست، سینا غفاری، لیلا حسنی و الهه داودی که همگی جزو هنرجویان آکادمی بازیگری آوین محسوب می‌شوند، از دیگر چهره‌های جدید این فیلم هستند.

نظر شما