شناسهٔ خبر: 67744129 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کسب ۵ نشان طلا در کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا

مسابقات رده بندی و پایانی پنج وزن نخست کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا امروز در شهر سیراچا کشور تایلند در حال برگزاری است.

صاحب‌خبر -

کسب ۴ نشان طلا در کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون کشتی، در وزن ۵۵ کیلوگرم علی احمدی وفا پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۱ و ضربه فنی هاریکش از هند را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۱۰ بر صفر عمر ینتیماک اولو از قرقیزستان را شکست داد و به دیدار پایانی راه یافت. احمدی وفا در این دیدار با نتیجه ۸ بر صفر آرسن ژوما از قزاقستان را از پیش رو برداشت و به نشان طلا دست یافت.

در وزن ۶۳ کیلوگرم، عرفان جرکنی، در دور نخست با نتیجه ۵ بر صفر سابیت شمش الدینوف از قرقیزستان را از پیش رو برداشت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل وارون از هند به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. جرکنی در این مرحله مقابل دولت فرونزیف از قزاقستان به پیروزی رسید و راهی دیدار پایانی شد. وی در این دیدار با نتیجه ۵ بر ۱ مونتیر اجاندو از عربستان را شکست داد و صاحب نشان طلا شد.

در وزن ۷۷ کیلوگرم علیرضا عبدولی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر دیاس سیتکالیف از قزاقستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی رفت. وی در این مرحله با نتیجه ۸ بر صفر مقابل مینسونگ سون از کره جنوبی به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. عبدولی در دیدار پایانی با نتیجه ۹ بر صفر مقابل ارلان مارس اولو از قرقیزستان پیروز شد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۸۷ کیلوگرم محمدهادی صیدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۱ دایسی ایسوئی از ژاپن را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۵ بر ۱ از سد آرتیبک آلیمبک اولو از قرقیزستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت. صیدی در دیدار پایانی با نتیجه ۸ بر صفر بگلان کونیش از قزاقستان را مغلوب ساخت و به مدال طلا رسید.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم ابوالفضل فتحی تزنگی پس از استراحت در دور نخست، در در دوم با نتیجه ۵ بر صفر شویی یانگ از چین را پشت سر گذاشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر ۱ سئونگ گیو مین از کره جنوبی را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. فتحی تزنگی در دیدار پایانی با نتیجه ۵ بر ۵ از سد جوهر اوزاروف از قزاقستان گذشت و به مدال طلا دست یافت.

نظر شما