شناسهٔ خبر: 67743732 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

سرقت خودرو با راه انداختن دعوای صوری

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقی که با ایجاد درگیری، خودروی پژو 207 را سرقت کرده بود، خبر داد.

صاحب‌خبر -
سرقت خودرو با راه انداختن دعوای صوری
کد خبر: 667866
|
۱۴۰۳/۰۴/۳۰ ۱۳:۰۳:۲۹

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقی که با ایجاد درگیری، خودروی پژو 207 را سرقت کرده بود، خبر داد.

به گزارش اعتمادآنلاین، سرهنگ محمد افشار توضیح داد: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های 110 و اعلام سرقت خودرو پژو 207 در جاده سولقان، عوامل کلانتری 142 کن برای بررسی موضوع به محل اعزام و با بررسی موضوع متوجه شدند سارقان اقدام به درگیری صوری با راننده خودروی پژو 207 کردند و یک نفر از آنها بلافاصله خودرو را سرقت کرد و از محل متواری شد و دو نفر نیز با خودروی خود از محل متواری شدند.

وی افزود: ماموران بلافاصله با ایجاد ترافیک صوری و اجرای طرح مهار در میدان بهاران، مشاهده کردند سارق با خودروی مسروقه با سرعت بالا با قصد تخریب به سمت ماموران و خودرو کلانتری رفت و از آنجا متواری شد.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: ماموران پلیس با دادن فرمان ایست و در نهایت با رعایت قانون به کارگیری سلاح، موفق به متوقف کردن خودرو شدند و متهم را دستگیر کردند.

وی افزود: با انتقال متهم و خودرو به کلانتری، متهم به سرقت خود اعتراف کرد و اظهار داشت که با یک دستگاه خودرو پراید به همراه دو نفر از همدستان خود به سولقان رفته و با ایجاد یک دعوای صوری با مالک خودرو 207، حین درگیری اقدام به سرقت کردند و با زیر گرفتن شهروندان از محل گریختند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: تعدادی از شکات که مجروح شده‌اند به بیمارستان منتقل شدند و شناسایی دیگر شکات و جرائم احتمالی و دستگیری همدستان این متهم در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

برچسب‌ها:

نظر شما