شناسهٔ خبر: 67743563 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

حمایتِ کلاه‌زردها از وزارتِ «علیرضا محجوب»

سندیکای اپراتورهای پست‌های فشار قوی برق کشور از انتخاب علیرضا محجوب، دبیرکل خانه کارگر، به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی حمایت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، در بیانیه این سندیکا آمده است: « این تشکل کارگری با سابقه بیش از ده سال فعالیت در عرصه کارگری، همواره شاهد و ناظر فعالیت‌های صادقانه علیرضا محجوب در عرصه کارگری بوده است. ایشان در دوران نمایندگی مجلس و خدمت در کمیسیون اجتماعی واقعا مجدانه مانند پدری دلسوز تمام تلاش خود را برای احقاق حق کارگران صورت می‌داد و پا به پای تشکل‌های کارگری در تمام جلسات دولتی بدون کوچکترین چشمداشتی شرکت می‌کرد. ما به این باور رسیده‌ایم که  ایشان انسانی دلسوز و صادق در حوزه کارگری چه در دوران نمایندگی مجلس و چه در خانه کارگر بوده و هستند».

در ادامه می‌خوانیم: «طی این بیانیه، تشکل کارگری اپراتورهای پست‌های فشار قوی برق کشور به نمایندگی بالغ بر ده هزار کلاه زرد، به مشاوران رئیس جمهور  جدید اعلام می‌دارد جناب آقای دکتر علی رضا محجوب بهترین گزینه برای سکانداری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی‌ست، وزارتخانه‌ای که بخش اعظمی از اقشار جامعه را زیر حمایت خود دارد...».

 

انتهای پیام/

نظر شما