شناسهٔ خبر: 67743536 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

یک‌هزار مخزن جمع‌آوری زباله در اردبیل جانمایی شد یک‌هزار مخزن جمع‌آوری زباله در اردبیل جانمایی شد

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری اردبیل از خریداری و جانمایی یک‌هزار مخزن جدید جمع‌آوری زباله در نقاط مختلف این شهر خبر داد.

صاحب‌خبر -

سیدداود سیدعلیزاده گفت: یک‌هزار دستگاه مخزن جمع‌آوری زباله هر یک با حجم ٧٧٠ لیتر که جزو نیاز‌های اساسی حوزه خدمات شهری بود، خریداری و به اردبیل منتقل شده است.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری اردبیل با اشاره به اختصاص اعتبار ٧٧ میلیارد ریالی برای خرید مخزن‌های جمع‌آوری زباله شهری، افزود: این مخزن‌های جدید برای جایگزینی با مخزن‌های معیوب و مستهلک در سطح مناطق پنج‌گانه مدیریت شهری در قالب برگزاری مناقصه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
به گفته او، با توجه به کمبود مخزن در برخی نقاط نیز از رده خارج شدن تعداد قابل توجهی از مخزن‌های قدیمی به دلیل استهلاک، مخزن‌های جدید با اولویت‌بندی و در راستای ساماندهی و بهبود جمع‌آوری پسماند‌های شهری و ارتقای کمی و کیفی تنظیف عمومی تامین شد.
سید علیزاده همچنین تاکید کرد: خرید و توزیع این مخزن‌های جمع‌آوری زباله بر اساس بررسی و نیازسنجی مناطق در چارچوب مدیریت پسماند و بر اساس درخواست شهروندان اردبیلی در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.

نظر شما