شناسهٔ خبر: 67742911 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

از سوی ادارۀ مشاوره و سلامت روان انجام شد؛

برگزاری جلسۀ "جوانی جمعیت"

جلسه "جوانی جمعیت و فرزند آوری" ۲۴ تیرماه در محل معاونت فرهنگی و دانشجویی با حضور مدیران معاونت برگزار شد.

صاحب‌خبر -

مفدا یاسوج؛ جلسه "جوانی جمعیت و فرزند آوری" ۲۴ تیرماه در محل معاونت فرهنگی و دانشجویی با حضور مدیران معاونت و با هدف ارائۀ راهکارهای تشویقی و حمایتی برای دانشجویان متأهل و همچنین ترویج فرهنگ ازدواج در میان دانشجویان مجرد برگزار شد.

دکتر الهام رحیمی ضمن اعلام این خبر گفت: در راستای قانون جوانی جمعیت جلسه ای در دفتر معاون محترم فرهنگی و دانشجویی با حضور مدیران حوزه های مختلف معاونت برگزار گردید که در این جلسه مقرر گردید تمامی حوزه ها از قبیل ادارۀ مشاوره مبتنی بر سبک زندگی اسلامی و ایرانی، مدیریت فرهنگی، اداره تربیت بدنی و امور دانشجویی تلاش کنند تا در خصوص جوانی جمعیت برنامه داشته باشند. همچنین مقرر گردید در اردوهای دانشجویی، سهم دانشجویان متأهل نیز در نظر گرفته شود.

دکتر الهام رحیمی رئیس اداره مشاوره و سبک زندگی اسلامی و ایرانی با تأکید بر اجرای مستمر مواد قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، تلاش و تعامل همه جانبۀ دستگاهها را در جهت تغییر نگرش و آگاهی جامعه ضروری دانستند و به اجرای برنامه‌های تأثیرگذار در خصوص جوانی جمعیت در راستای افزایش میزان ازدواج و کاهش طلاق تأکید نمودند.

در پایان، دکتر مهدی لایقی اصل، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه نیز بر نظارت و ارزیابی مستمر بر اقدامات انجام شده و عملیاتی نمودن طرح های تشویقی در این زمینه، توسط حوزه های مختلف معاونت را لازم دانست.

نظر شما