شناسهٔ خبر: 67742123 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ثابتی: نمایندگان مجلس وظیفه رفع مشکلات حوزه انتخابیه خود را دارند

پردیس- ایرنا- نماینده تهران ری شمیرانات اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: هریک از ما ۳۰ نماینده در حوزه های انتخابیه خود یک مشکل مردم را حل کنیم که تا پایان چهار سال نمایندگی مردم ، مشکلات زیادی از حوزه های انتخابیه را حل کرده باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، امیرحسین ثابتی در پایان سفر یک روزه خود به شهرستان پردیس در حاشیه نشست مردمی خود در مسجد اهل بیت شهر بومهن به خبرنگار ایرنا گفت: با این رویه در پایان دوره چهار ساله اگر تمامی مشکلات شهروندان در حوزه های انتخابیه حل نشود و حداقل ۵۰ درصد آنها به نتیجه خواهد رسید که اتفاق خوبی رقم می خورد.

وی با اشاره به محرومیت شهرهای پردیس و اسلامشهر، توضیح داد: شهرهای یاد شده درنزدیکی پایتخت قرار دارند اما مشکلات فراوانی را در این شهر ها شاهد هستیم.

ثابتی: نمایندگان مجلس وظیفه رفع مشکلات حوزه انتخابیه خود را دارند

نماینده تهران، ری، شمیرانات، پردیس واسلامشهر ادامه داد: پردیس و شهرستانهای زیر مجموعه آن جزو حوزه انتخابیه تهران محسوب می شوند و درست نیست که تنها در شب انتخابات به یاد مردم این مناطق باشیم اما بعد از انتخابات تا چهار سال آینده با آنها کاری نداشته باشیم.

ثابتی توضیح داد: درمحل نماز جمعه و مسجد جامع بخشی از مشکلات شهروندان را شنیدیم ،بخش زیادی از مشکلات مربوط به مسائل بومی و محلی است که به فرمانداری،شهرداری، شورای شهرو بخشداری های شهرستان مربوط می شود.

وی ادامه داد: در طی این جلسات از فرمانداری، شهرداری، بخشداری حضور داشتند و در خصوص مسائل مطرح شده از سوی شهروندان توضیحاتی را به مردم دادند با حضورمستمرمسئولان محلی در بین مردم بخش زیادی از مسائل مطرح و رفع و حل خواهد شد.

نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما به عنوان نماینده مردم وظیفه خود می دانیم که تا جایی که ممکن هست برخی از موارد را به دستگاههای مربوطه ارجاع دهیم و همکاری دستگاههای شهرستان برای حصول نتیجه ضرورت دارد تا بعد از ۴ سال حداقل بخشی از مشکلات مردم حل شده باشد.

ثابتی: نمایندگان مجلس وظیفه رفع مشکلات حوزه انتخابیه خود را دارند

به گزارش ایرنا،نمایندگان مجلس شورای اسلامی،ثابتی نماینده تهران، ری، شمیرانات، پردیس واسلامشهر و سراج نماینده شهرستانهای فیروزکوه ودماوند در ابتدای سفر یک روزه خود در شهرستان پردیس در محل نورالشهدای فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس با شهدای گمنام تجدید میثاق کردند و در ادامه بازدید میدانی از فازهای ۱۱، ۹، ۵ مسکن مهر پردیس و روستاهای واصفجان و کرشت داشتند.

ثابتی: نمایندگان مجلس وظیفه رفع مشکلات حوزه انتخابیه خود را دارند

مسائل و مشکلات روستاهای پردیس از جمله راه، آب شرب، آب کشاورزی، بهداشت و درمان، اجری طرح های هادی روستاها، فاضلاب، روشنایی معابر روستایی در این بازدید میدانی مطرح و نمایندگان قول پیگیری دادند.

ثابتی: نمایندگان مجلس وظیفه رفع مشکلات حوزه انتخابیه خود را دارند

دیروز امیرحسین ثابتی و محمد سراج دو تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حضور در نماز جمعه شهرستان به درخواست‌های مراجعان رسیدگی کردند.

نمایندگان مردم حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی پس از اقامه نماز جمعه، با استقرار در میز خدمت به گفتگو با مردم و رسیدگی به درخواست‌های مراجعان پرداختند. امام جمعه شهرستان، معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی فرماندار، بخشدار مرکزی و رؤسای چند اداره نیز در زمان برگزاری میز خدمت حضور داشتند و با مردم و نمایندگان مجلس گفت وگو کردند.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نظر شما