شناسهٔ خبر: 67740793 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نتایج اعتراض امتحانات پایه دوازدهم در حال بررسی

نتایج امتحانات پایه دوازدهم هنوز نهایی نشده و در مرحله بررسی اعتراضات دانش آموزان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان گفت: امتحانات نهایی پایه دوازدهم هم اکنون در حال بررسی اعتراضات است و تاکنون هیچ گونه تجزیه و تحلیلی از امتحانات نهایی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ در سطح کشور انجام نگرفته است لذا اخبار منتشر شده در فضای مجازی صحت ندارد.
محمد جمالی افزود: طبق آخرین اطلاعات دریافتی از سامانه یک میلیون ۲۰۱ هزار و ۷۵۳ نفر برگه در سطح کشور هم اکنون در حال بررسی اعتراضات وجود دارد که ۲۴ هزار و ۵۲۵ برگه به استان جهت بررسی اعتراضات ارسال شده که مصححین در حال بررسی هستند.
 جمالی تاکید کرد: رسانه‌ها هرگونه اخبار راجع به آموزش و پرورش را از طریق روابط عمومی و یا پورتال خبری وزارت آموزش وپرورش و اداره کل آموزش وپرورش استان پیگیری کنند و به شایعات منتشر شده در فضای مجازی که فاقد منبع خبری می‌باشند توجه ننمایند.
سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان ادامه داد: پس از بررسی اعتراضات امتحانات نهایی و اعلام رسمی تجزیه و تحلیل امتحانات سال تحصیلی جاری از سوی مرکز سنجش و پایش کیفیت تحصیلی وزارت آموزش وپرورش اطلاع رسانی لازم در این زمینه صورت خواهد گرفت.

نظر شما