شناسهٔ خبر: 67740174 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان:

جنایات رژیم صهیونیستی گواهی آشکار و غیرقابل انکار از ددمنشی این رژیم است

فاطمه سعدیان فاطمه سعدیان

رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان گفت: جنایات رژیم صهیونیستی گواهی آشکار و غیر قابل انکار از ددمنشی و عدم پایبندی این رژیم خون‌آشام به قوانین انسانی و بین‌المللی است.

صاحب‌خبر -

جمال فیاضی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن محکومیت جنایات ادامه دار رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه، اظهار کرد: رژیم کودک‌کش صهیونیستی تاکنون انسان‌های بسیاری را از سرزمین خود آواره کرده و مردان، زنان و کودکان بیشماری را به خاک و خون کشیده است و همچنان این جنایات ادامه دارد.

وی ادامه داد: هر چند بمباران وحشیانه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در غزه شوک و بهت جهانیان را به همراه داشت و منجر به بیداری و آگاهی جهانیان از جمله دانشجویان و اساتید آزاده‌خواه شد اما این جنایات گواهی آشکار و غیر قابل انکار از ددمنشی و عدم پایبندی این رژیم خون‌آشام نسبت به قوانین انسانی و بین‌المللی است.

رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان گفت: رژیم غاصب که برای رسیدن به منافع غیر انسانی و نامشروع خود از هیچ جنایاتی رویگردان نیست بارها نشان داده است که به غیر مسلمانان نیز رحم نخواهد کرد.

وی عنوان کرد: در جنگ اخیر فلسطین با رژیم صهیونسیتی، شاهد واکنش‌های بسیار زیادی از سراسر جهان از جمله واکنش مجامع بین‌المللی بودیم اما به نظر می‌رسد که این مجامع تا حدودی کارایی و بازدارندگی خود را در جلوگیری از فجایع انسانی از دست داده‌اند.

فیاضی عنوان کرد: با این وجود، جنایات اخیر رژیم صهیونسیتی نه تنها منجر به پیروزی و یا تثبیت قدرت این رژیم نشد بلکه باعث متزلزل شدن این رژیم و قدرت‌های مستکبر حامی آن شد.

انتهای پیام

نظر شما