شناسهٔ خبر: 67738760 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

یک فوتی و ۶ مصدوم بر اثر انحراف پراید در هزار جریب نکا

سخنگوی روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران از یک فوتی و شش مصدوم بر اثر انحراف خودروی پراید در منطقه هزار جریب نکا خبر داد.

صاحب‌خبر -

ذکریا اشکپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مازندران با اشاره به حادثه انحراف یک دستگاه خودروی پراید در منطقه هزار جریب نکا اظهار کرد: در ساعت ۲۱:۲۰ شب گذشته، جمعه بیست‌ونهم تیر، خبر حادثه انحراف پراید در منطقه هزار جریب نکا به مرکز پیام اورژانس شرق استان مازندران داده شد.

وی افزود: بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه واقع در منطقه هزار جریب نکا، بعد از روستای زیارت کلاً به سمت نکا اعزام شدند.

سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در این حادثه که در اثر انحراف و واژگونی خودروی پراید اتفاق افتاد، یک آقای ۳۸ ساله در دم جان باخت.

اشکپور یادآور شد: همچنین دو خانم ۲۸ و ۲۵ ساله و یک دختر بچه سه ساله و یک آقای ۳۶ ساله و دو پسر بچه شش و ۱۰ ساله مصدوم شدند.

وی خاطرنشان کرد: همه مصدومان پس از انجام اقدامات درمانی پیش بیمارستانی اولیه به بیمارستان‌های امام حسین (ع) و بوعلی سینا شهرستان نکا منتقل شدند، لازم به ذکر است که حال مصدوم خانم ۲۸ ساله وخیم اعلام شد.

نظر شما