شناسهٔ خبر: 67738610 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

واکنش پلیس مازندران به ماجرای درگیری در نمک آبرود +فیلم

ساری- ایرنا- مرکز اطلاع رسانی پلیس مازندران در اطلاعیه نسبت به ماجرای درگیری و انتشار فیلم کوتاهی در فضای مجازی در ارتباط با این موضوع واقع در تله کابین نمک آبرود واقع در غرب مازندران واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس مازندران در پیِ انتشار فیلم کوتاهی در شبکه های اجتماعی از یک "مجادله‌یِ کلامی" در تله کابین نمک آبرود شهرستانِ چالوس در تاریخِ ۲۸ تیرماه سال جاری با بررسی صورت گرفته مشخص شد که بین شخصی با هویت معلوم و بخش خدمات این مجتمع تفریحی مجادله لفظی صورت گرفته که عواملِ انتظامی به جهتِ مصالحه در محل حاضر و اقدام کردند که در تصاویر نیز قابل مشاهده است.

در این گزارش آمده است که‌ برابر اظهاراتِ فردِ خدمات گیرنده، موضوع ارتباطی به پوشش نداشته و هیچ گونه برخوردی از طرفِ پلیس صورت نگرفته است.

نمک آبرود بیش از ۶۵۰ هکتار وسعت دارد که جدا از امکانات گردشگری، بخشی از آن به توسعه شهری اختصاص پیدا کرده است. بخش شهرسازی این شهر گردشگری به مساحت ۲۲۰ هکتار شامل ویلاها و ساختمان‌های بلند دو طبقه دارد که برای اقامت دائم و فصلی ۱۰۰ هزار نفر در نظر گرفته شده اند.

واکنش پلیس مازندران به ماجرای درگیری در نمک آبرود +فیلم

از امکانات تفریحی آن می‌توان به بلندترین تله کابین کشور، پیست دوچرخه سواری، مرکز تفریحی ساحل دریا، پارک اسکیت، زمین تنیس، زمین بازی کودکان، زیپ لاین، پینت بال، چهار چرخ متحرک، پرواز هواپیمای ۲ نفره و غیره اشاره کرد.

امکانات زیادی نیز برای رفاه حال گردشگران در نظر گرفته شد که از آن جمله می‌توان به مراکز خرید، رستوران‌های مختلف در شهر و در بالای آن، غرفه‌های پوشاک و صنایع دستی، هتل‌ها، ویلاهای اجاره ای، سالن‌های پذیرایی، عکاسی و آرایشگاه‌ها را نام برد.

واکنش پلیس مازندران به ماجرای درگیری در نمک آبرود +فیلم

تله کابین نمک آبرود که در سال ۱۳۷۲ راه اندازی شد، یکی از جذاب‌ترین تفریحات کشور به شمار می‌رود که امکان صعود به قله‌های زیبا و تماشای مناظر خیره کننده از جنگل و دریای خزر را فراهم می‌کند.

گردشگران با تله کابین می‌توانند در ۱۵ دقیقه در کابین‌های چهارتایی به بالا ترین ارتفاع ممکن منطقه بروند و سرگرمی‌های متنوعی را تجربه کنند. قله مادوبان با توجه به اختلاف دمایی ۱۰ درجه نسبت به دامنه کوه، انتخابی عالی برای لذت بردن از هوای خنک در ماه‌های گرم سال است.

خطی متشکل از ۲ تله کابین با کابین‌های فایبرگلاس ۶ نفره تا بالاترین نقطه دیوهامام در ارتفاع یک هزار و ۷۰۰ متری امتداد دارد. قله دیوهامام علاوه بر آب و هوای مطبوع و چشم اندازهای بی نظیر، به دلیل برخورداری از خدمات رفاهی و بهداشتی کافی، محیطی دلپذیر برای گردشگری نیز محسوب می‌شود.

نظر شما