شناسهٔ خبر: 67738504 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

تداوم عملیات اصلاح و جدول‌گذاری معابر منطقه ۶ تبریز

شهردار منطقه ۶ تبریز گفت: عملیات اصلاح و جدول‌گذاری اطراف بلوک‌های شهرک شهید دکتر بهشتی با ۴۰ درصد پیشرفت کاری در حال اجرا است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان شرقی، رضا جان‌فشان نوبری صبح امروز _شنبه سی‌ام تیر_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اجرای عملیات جدول‌گذاری با توجه به اهمیت و ضرورت به مسائل عمرانی شهر صورت می‌گیرد، اظهار کرد: عملیات جدول‌گذاری معابر و محلات با هدف ترویج بهداشت محیط شهری، ارتقای کیفی سیما و منظر شهری و هدایت اصولی آب‌های سطحی در دستور کار شهرداری منطقه ۶ تبریز قرار گرفته است.

وی افزود: ساماندهی و رفع نواقص جداول در سطح معابر از اقدامات خدمات‌رسانی شهرداری این منطقه به شهروندان است که در راستای ساماندهی، تسهیل و روان‌سازی آب‌های سطحی توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز اجرا می‌شود.

شهردار منطقه ۶ تبریز خاطرنشان کرد: در همین راستا عملیات اصلاح و جدول‌گذاری اطراف بلوک‌های شهرک شهید دکتر بهشتی با هدف جداسازی فضای سبز و هدایت آب‌های سطحی بلوک‌ها در راستای ارتقای سطح کیفی معابر و افزایش سطح خدمات‌رسانی به شهروندان در دستور کار قرار گرفته است و امروز شاهد پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی این عملیات هستیم.

جان‌فشان نوبری گفت: رفع مشکلات عبور و مرور معابر، ارتقای کیفت معابر شهر و زیباسازی منظر شهری از عمده درخواست‌های مردمی از شهرداری بوده که به طور ویژه توسط شهرداری منطقه ۶ تبریز در حال اجرا است.

نظر شما