شناسهٔ خبر: 67738043 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پلیس راهور همدان کامیون های پارک شده در مناطق مسکونی را جریمه می‌کند

همدان- ایرنا- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: عوامل این نیرو در صورت مشاهده ورود و پارک خودروهای سنگین در مناطق مسکونی همدان نسبت به اعمال قانون وسیله نقلیه اقدام می کنند.

صاحب‌خبر -

سرهنگ ابراهیم فارسی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در پاسخ به گلایه های مردمی نسبت به پارک کامیون ها در معابر مسکونی شهر همدان و ایجاد زحمت برای مردم اظهار کرد: ابزار پلیس برای برخورد با این تخلف، جریمه است و برای جلوگیری از توقف آنها در معابر مسکونی نیاز به دستور قضایی است.

وی اضافه کرد: با این وجود عوامل پلیس راهور روزانه چندین دستگاه کامیون که در معابر شهری پارک کرده و موجب سلب آسایش شهروندان و کندی تردد در معابر کم عرض شدند را جریمه می کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان ادامه داد: جریمه پیش بینی شده برای این نوع تخلف بر اساس ابلاغیه جدید، پنج برابر افزایش داشته است که می تواند در پیشگیری از ورود کامیون به مناطق مسکونی موثر واقع شود.

سرهنگ فارسی با بیان اینکه یکی از مهمترین علل گلایه مندی شهروندان سر و صدای ناشی از تردد این قبیل وسائط نقلیه در مناطق مسکونی است گفت: بیشتر این کامیون ها در مناطق حاشیه ای شهر همدان از جمله شهرک شهید آیت الله مدنی، فرهنگیان، شهرک الوند و صدف تردد دارند.

وی ادامه داد: پارکینگ خودروهای سنگین به اندازه کافی ایجاد شده و رانندگان باید به جای پارک در معابر درون شهری و اماکن مسکونی، در این محل ها وسیله نقلیه را پارک کنند.

نظر شما