شناسهٔ خبر: 67737844 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

چادگان؛ میزبان مسابقات لیگ شنای آب‌های آزاد کشور

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چادگان گفت: برای اولین‌بار در ورزش استان، شهرستان چادگان روزهای یکم و دوم مرداد، میزبان مسابقات شنای آب‌های آزاد کشوری ویژه آقایان خواهد بود.

صاحب‌خبر -

رضا آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان، اظهار کرد: برای اولین‌بار در ورزش استان، شهرستان چادگان روزهای یکم و دوم مرداد، میزبان مسابقات شنای آب‌های آزاد کشوری ویژه آقایان است.

وی افزود: این مسابقات تحت عنوان «جام شهدای خدمت» و به یاد این شهیدان برگزار می‌شود، با پیگیری‌های انجام شده مجوز احداث پایگاه‌های آب‌های آزاد صادر شد و همزمان با این مسابقات، افتتاحیه این پایگاه‌ها را هم داریم.

رئیس اداره ورزش و جوانان چادگان خاطرنشان کرد: این مسابقات به صورت دوگانه است که در حاشیه مسابقات شنای آب‌های آزاد، مسابقات دوومیدانی برگزار می‌شود و تا این لحظه ۱۰ تیم از سراسر برای شرکت در این مسابقه شنا اعلام آمادگی کرده‌اند.

آقایی عنوان کرد: تیم‌های ورزشی روز یکشنبه _ سی‌ویکم تیر_ وارد شهرستان چادگان می‌شوند، مسابقات روز بعد در دهکده تفریحی زاینده‌رود برگزار می‌شود و اختتامیه این مراسم ظهر روز _سه‌شنبه دوم مرداد_ برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: سطح آمادگی شهرستان در زیرساخت‌های این مسابقات خوب است که امیدواریم که این مهم پایه‌گذاری و ادامه‌دار شود و مسئولان شهرستانی نیز در تلاش هستند که این مسابقه به بهترین نحو اجرا شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان چادگان درباره پخش این مسابقه از رسانه ملی گفت: با توجه به اهمیت این سطح از مسابقه در شبکه استانی، ورزش و شبکه خبر پخش خواهد شد.

نظر شما