شناسهٔ خبر: 67737599 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران اعلام کرد

صنعت، انرژی‌های نو، سلامت و گردشگری ۴ فرصت مخابرات استان سمنان

مدیرکل توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران در سفر به استان سمنان از صنعت، انرژی‌های نو، سلامت و گردشگری به عنوان چهار فرصت مخابرات استان سمنان در نهضت جهادی توسعه اقتصاد دیجیتال (دیجیتما ) نام برد.

صاحب‌خبر -

یاسر باقری در بازدید از تجهیزات مرکز OMC، اداره دیتا و مرکز پاسخگویی ۲۰۲۰ مخابرات استان سمنان که با حضور مجید دارایی، مدیر مخابرات استان سمنان انجام شد با اشاره به آغاز فعالیت شورای اقتصاد دیجیتال شرکت مخابرات ایران، اظهار کرد: بی شک نهضت جهادی توسعه اقتصاد دیجیتال با عنوان ‌«دیجیتما» و رشد اقتصاد دیجیتال نویدبخش روزهای روشن برای مخابرات کشور است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی مخابرات استان سمنان، مدیرکل توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: اقتصاد دیجیتال در کشورمان به اندازه کافی رشد نیافته و برای رسیدن به این رشد، طرح دیجیتما برای مخابرات مفید است.

دکتر باقری با اشاره به اینکه مخابرات سکوی توسعه اقتصاد دیجیتال کشور است، خاطرنشان کرد: با توجه به پیشرفت‌های مهم طرح نجما و توسعه زیرساخت‌های فیبرنوری، اکنون می‌توان با پیاده‌سازی طرح دیجیتما، حرکت رو به جلو و آینده‌پژوهی توسعه فیبرنوری را متصور بود.

همچنین مجید دارایی مدیر مخابرات استان سمنان نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور دکتر باقری در مجموعه مخابرات استان گفت: مخابرات استان سمنان در پیاده‌سازی طرح نجما در بین استان‌های کشور همواره پیشتاز بوده و امیدواریم با تلاش مستمر همکارانمان، قدم‌های مثبت و بلندتری در تحقق طرح دیجیتما برداریم.

مدیر مخابرات استان سمنان اضافه کرد: تشکیل کمیته دیجیتما، برگزاری جلسات هم‌اندیشی داخلی و همچنین جلسات تخصصی با حضور اساتید برجسته دانشگاهی و مدیران موفق کسب‌وکارها و استارت‌آپ‌های حوزه دیجیتال در استان، از جمله اقدامات مخابرات استان در تحقق طرح دیجیتما است.

دارائی اظهار کرد: پس از برگزاری جلسات متعدد و بررسی پتانسیل‌های استان، حوزه‌های صنعت، انرژی‌های نو، سلامت و گردشگری به عنوان چهار فرصت مخابرات استان در تحقق طرح دیجیتما شناسایی شد که با نقش‌آفرینی مخابرات با هدف دیجیتال‌سازی به سرعت و با جدیت دنبال می‌شود.

وی اقدامات گسترده در راستای تحقق طرح تحول بنیادین شبکه استان‌ها با عنوان «طرح طوبی» را از دیگر اقدامات مخابرات استان سمنان برشمرد.

انتهای پیام

نظر شما