شناسهٔ خبر: 67737506 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس خبرداد؛

آسفالت ۷۴۹ هزار مترمربع از معابر مشهد در سال ۱۴۰۳

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: تاکنون ۷۴۹ هزار مترمربع از معابر شهر آسفالت شده و خوشبختانه نهضت آسفالت براساس برنامه زمان‌بندی پیش رفته که این روند باید مستمر باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، سیدابراهیم علیزاده در گفتگویی با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین کلان‌پروژه‌های شهری مورد تاکید شورای اسلامی شهر مشهد از شهرداری، اجرای نهضت آسفالت است، اظهارکرد: برهمین اساس، شهرداری باید تا اردیبهشت‌ماه سال آینده، ۴ میلیون مترمربع از معابر سطح شهر را روکش آسفالت و آسفالت اساسی نماید.

وی گفت: تاکید جدی ما، اجرای دقیق این ۴ میلیون مترمربع بوده و مصوبات حمایتی که شورای شهر در این خصوص داشته نیز نشان از اهمیت آن برای مدیریت شهری دارد.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس پیشرفت کلان‌پروژه‌ نهضت آسفالت را براساس برنامه زمان‌بندی و مطلوب دانست و افزود: خوشبختانه با اهتمام و تلاش شبانه‌روزی همکاران شهرداری، تاکنون ۷۴۹ هزار مترمربع از معابر شهری آسفالت شده است.

علیزاده تصریح کرد: با توجه به حمایت‌های تمام و کمال شورای اسلامی شهر از شهرداری مشهد در این خصوص، انتظار جدی ما، تداوم این روند و پیشرفت پروژه براساس برنامه زمان‌بندی است.

46

نظر شما