شناسهٔ خبر: 67736905 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

سرپرست منطقه یک شهرداری شهرکرد خبر داد

آغاز اجرای پروژه تعمیر و نگهداری تاسیسات و ابنیه شهری در ماه آینده

سرپرست منطقه یک شهرداری شهرکرد گفت: پروژه تعمیر و نگهداری تأسیسات و ابنیه شهری نیز با سه میلیارد تومان اعتبار در دستور کار قرار گرفته است و عملیات اجرایی آن از اوایل ماه آینده آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -

ندا کریم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه پروژه ترمیم ترانشه‌های سطح شهر به صورت امانی انجام می‌شود، اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون سه هزار متر مربع عملیات لکه‌گیری آسفالت در سطح منطقه یک با اعتباری بالغ‌بر ۱.۵ میلیارد تومان به صورت لکه‌گیری انجام شد.

وی با اشاره به ترمیم جداول در این منطقه افزود: از ابتدای سال‌جاری نیز عملیات سنگ‌فرش در پیاده‌روها توسط اکیپ عمرانی اجرا شد.

سرپرست منطقه یک شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: پروژه تعمیر و نگهداری تأسیسات و ابنیه شهری نیز با سه میلیارد تومان اعتبار در دستور کار قرار گرفته است و عملیات اجرایی آن از اوایل ماه آینده آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اجرای شش میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه یک گفت: پروژه تعریض و اصلاح پل‌های سطح منطقه یک با اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در دستور کار قرار دارد و عملیات اجرایی آن نیز از اوایل ماه آینده آغاز می‌شود.

نظر شما