شناسهٔ خبر: 67736689 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

افتتاح سی و نهمین مرکز پویاشهر ویژه کودکان کار پایتخت

تهران بزرگ - ایرنا - سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از افتتاح سی و نهمین مرکز استعدادیابی، توانمندسازی و آموزشی پویاشهر ویژه کودکان کار پایتخت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سیدمحمد نقیب روز شنبه در خصوص افتتاح مرکز پویاشهر ویژه کودکان کار در تهران اظهار کرد: این مرکز ویژه استعدادیابی، توانمندسازی و آموزش کودکان کار پایتخت امروز و با مشارکت و همکاری شهرداری منطقه ۱۸ افتتاح شد.

وی افزود: بیش از هفت هزار کودک کار و خیابان در مراکز پویاشهر سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران تحت آموزش و توانمندسازی هستند و با افتتاح این مرکز، گام بلند دیگری در راستای ساماندهی کودکان کار و خیابان کلانشهر تهران برداشته شد.

نقیب ادامه داد: در نظر داریم تا پایان سال ۱۴۰۳ برنامه‌های ویژه‌ای برای کودکان کار در مدارس پویاشهر شهرداری تهران اجرا شود.

سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی با اشاره به دسته بزرگ عزاداری شهادت سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام (۷۵۰ نفر از کودکان کار و خیابان) در میدان آزادی گفت: این برنامه از بیست و نهم محرم تا پنجم ماه صفر نیز اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: ویژه برنامه «چلچراغ آرزوها» از دیگر برنامه‌های سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران برای کودکان مدارس پویاشهر است که در میدان آزادی برگزار خواهد شد و در نظر داریم ۴۰ آرزوی کودک کار و خیابان مدارس پویاشهر با کمک خیرین، گروه‌های مردمی و گروه‌های جهادی برآورده کنیم.

نظر شما