شناسهٔ خبر: 67736447 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی:

تیمی قوی روانه مسابقات می‌کنیم

با ۶ بازیکن فصل گذشته لیگ برتر مذاکره کردیم و با دو نفر به توافق رسیده ایم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز با اظهار اینکه در فصل جدید مسابقات تیم را برای قهرمانی در دسته یک و صعود به لیگ برتر می‌بندیم گفت: با ۶ بازیکن که فصل گذشته در لیگ برتر بازی می‌کردند در حال مذاکره هستیم با دو نفر از آن‌ها به توافق دست یافتیم.
حسن کریمی افزود: با تاکید سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر و رییس هیات مدیره باشگاه، تیمی قوی روانه مسابقات خواهیم کرد تا دل هواداران شاد شود.
وی اضافه کرد: قراداد همه بازیکنان ۲ ساله خواهد بود و از بازیکنان فصل گذشته هم چند بازیکن مد نظر سر مربی تیم هستند که آنها را حفظ خواهیم کرد.
مدیرعامل باشگاه فجر بیان کرد: کادر فنی باشگاه نسبت به لیگ گذشته کلا تغییر کرده و با نظر پیروز قربانی سر مربی تیم و بازیکن اسبق استقلال تهران مشخص خواهد شد که در بین ان‌ها سه مربی از استان فارس هستند.
کریمی افزود: علی نبی زاده هافبک سابق تیم فجرشهید سپاسی که فصل گذشته در تیم نفت و گاز گچساران بازی می‌کرد با قراردادی ۲ ساله به تیم سابقش بازگشت.
همچنین ساسان جعفری کیا مدافع فصل گذشته نفت و گاز گچساران و رضا امانی نژاد هافبک فصل گذشته تیم صنعت نفت آبادان هم دیگر بازیکنانی هستند که با باشگاه قرار داد بسته اند و سعید زارع کاپیتان تیم برای دو فصل دیگر قراردادش را تمدید کرد.

نظر شما