شناسهٔ خبر: 67736323 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

در هفته دوم لیگ برتر فوتسال چه گذشت؟

مس سونگون و گیتی‌پسند در هفته دوم لیگ برتر فوتسال حریف خود را شکست دادند. مس سونگون و گیتی‌پسند در هفته دوم لیگ برتر فوتسال حریف خود را شکست دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، هفته دوم لیگ برتر فوتسال ایران با برتری مدعیان ادامه یافت.

در دیدارهای روز گذشته، شهرداری ساوه و فرش‌آرا به تساوی ۳-۳ رسیدند و سفیر گفتمان ۵ بر۲ پالایش نفت اصفهان را شکست داد. فولاد زرند و فولاد هرمزگان با تساوی ۳-۳ به کار خود خاتمه داند و هیات فوتبال قم با نتیجه ۳ بر دو ایرالکو را مغلوب کرد. پالایش نفت بندرعباس هم ۴ بر یک تیم پرستاره گهرزمین را شکست داد تا کهکشانی‌ها دومین شکست پیاپی خود در لیگ را متحمل شوند.

در یکی از حساس‌ترین مسابقات این هفته مس سونگون ۳ بر یک کراپ الوند را شکست داد. گل‌های مس را  نجف‌زمگی، حسن‌زاده و جاوید به ثمر رساندند و تک گل کراپ را سجاد یوسف‌خواه زد.

در دیگر دیدار این هفته هم گیتی‌پسند صدرنشین ۶ بر یک سن‌ایچ ساوه را برد. گل‌های گیتی‌پسند د ر این بازی را سنگ‌سفیدی، جعفری، رفیعی، مسعود یوسف و محمدحسین درخشانی (۲ بار) به ثمر رساندند.

در جدول رده‌بندی گیتی‌پسند با ۶ امتیاز و تفاضل گل +۱۰ در صدر قرار دارد و پالایش نفت بندرعباس و مس سونگون با امتیاز و تفاضل برابر و تنها به دلیل گل زده بیشتر و کمتر به ترتیب در رده‌های دوم و سوم هستند.

انتهای پیام/

نظر شما