شناسهٔ خبر: 67736231 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بیش از ۵ هزار نفر ساعت آموزش در سه ماهه امسال برگزار شد بیش از ۵ هزار نفر ساعت آموزش در سه ماهه امسال برگزار شد

سرپرست شرکت گاز استان فارس از برگزاری بیش از ۵ هزار نفر ساعت آموزش در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

وحید بهفر با اعلام این خبر گفت: امروزه آموزش و بهسازی نیرو‌های سازمانی یکی از ارکان مدیریت است و بدون آن، سازمان برای رسیدن به اهداف و مقاصد و ارائه خدمات ناتوان خواهد بود.

او با اشاره به اهمیت و ضرورت آموزش و لزوم کارایی و اثر بخشی در انجام این وظایف آموزشی، ضرورت توجه به آموزش در سازمان‌ها را اجتناب ناپذیر عنوان کرد و گفت: شرکت گاز استان فارس نیز در جهت کیفیت بخشی ارائه خدمات به مشترکین بنا بر وظایف سازمانی، تلاش می‌کند رسالت خود در امر آموزش را به نحو احسن انجام دهد.

 این مقام ارشد شرکت گاز استان فارس در ادامه از برگزاری ۵ هزار و ۵۱۵ نفر ساعت آموزش در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد و یادآور شد: این مهم نشان از توجه شرکت گاز در ایجاد فضای بهتر درجهت پیشرفت و توسعه شرکت دارد.

بهفر جامعه هدف آموزش در شرکت گاز استان فارس را کلیه نیرو‌ها اعم از رسمی، قراردادی، پیمانکاری و کلیه بخش‌ها و واحد‌های سازمانی عنوان کرد و گفت: علاوه بر برگزاری دوره‌های آموزش مباحث فنی و مهندسی و در سایر حوزه‌ها اعم از مباحث مدیریتی شامل برگزاری دوره‌های توسعه شایستگی کارکنان، امور قرارداد‌ها و ... نیز دوره‌های آموزش اجرا شده است. 

او در همین رابطه بیان کرد: واحد آموزش شرکت گاز استان فارس در سه ماهه نخست سال جاری با هماهنگی واحد آموزش ستاد (تهران) میزبان دو دوره کشوری تحت عناوین آموزش اعضای کمیسیون مناقصات و کمیته‌های فنی بازرگانی به همراه برگزاری آزمون تعیین سطح اعضا کمیسیون‌های مناقصات جهت اخذ گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای در حوزه جنوب کشور بود. 

سرپرست شرکت گاز استان فارس همچنین دوره آشنایی با سامانه تحلیل شبکه‌های گازرسانی (SGN) با حضور اساتید مدعو از شرکت گاز استان تهران و فناوری اطلاعات شرکت ملی گاز برای پرسنل استان‌های خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و فارس را از دیگر اقدامات واحد آموزش شرکت طی سه ماهه نخست سال جاری عنوان کرد.

بهفر در پایان ابراز امیدواری کرد با برگزاری هرچه بهتر و باکیفیت‌تر دوره‌های آموزشی، کارکنان شرکت گاز بتوانند با کارایی هرچه بیشتر، موجبات افزایش رضایت مشترکین گرامی را فراهم کند.

نظر شما