شناسهٔ خبر: 67736095 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خبر داد

افزایش ۱۶درصدی مصرف آب در استان همدان

بنت الهدی نوری

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از افزایش ۱۶ درصدی مصرف آب همزمان با افزایش دمای هوا در استان خبر داد و گفت: مشترکین آب در استان باید توجه ویژه نسبت به مدیریت مصرف آب داشته باشند. 

صاحب‌خبر -

فرهاد بختیاری‌فر  شنبه ۳۰ تیرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: همدانی‌ها در هفته گذشته به صورت میانگین روزانه ۲۱۵۰ لیتر بر ثانیه آب مصرف کردند که نسبت به روزهای گذشته ۱۶ درصد افزایش داشته است.

وی تأکید کرد: با توجه به افزایش شدید دمای هوا از هم‌استانی‌های عزیز تقاضا می‌شود که بیش از پیش در مصرف آب صرفه‌جویی کنند. 
 
وی  با قدردانی از هم‌استانی‌هایی که مدیریت بهینه مصرف آب را در دستور کار قرار دادند، بیان کرد: انتظار ما از مشترکین استان همدان این است که از مصرف غیر ضروری آب در این روزهای گرم، پرهیز کنند. 
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان یادآوری کرد: در حال حاضر مشکلی برای تأمین آب شرب هم‌استانی‌های عزیز وجود ندارد اما ما باید آمادگی لازم برای مواقع بحرانی را داشته باشیم بنابراین مدیریت مصرف آب همواره در دستور کار ما قرار دارد. 
 
بختیاری‌فر در پایان، عنوان کرد: کاهش مدت زمان استحمام، عدم شست و شوی خودرو، حیاط، باغچه ها و فضای سبز با آب آشامیدنی و استفاده از ماشین‌های لباسشویی و ظرفشویی با حداکثر ظرفیت از جمله نکاتی است که با رعایت آن‌ها می توانیم، منابع آب را مدیریت کنیم.

انتهای پیام

نظر شما