شناسهٔ خبر: 67736029 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

کمک ۴۵۰ میلیون ریالی خیرین به حوزه سلامت کاشمر

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر از کمک ۴۵۰ میلیون ریالی خیرین به حوزه سلامت این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبر گزاری بسیج استان خراسان رضوی از کاشمر محمدجواد یزدانی اظهار کرد: سینا هاشمی از خیرین شهرستان کاشمر در اقدامی خداپسندانه مبلغ ۲۱۰ میلیون ریال را به حوزه سلامت شهرستان کمک کرد که هزینه تعمیر و راه‌اندازی یک دستگاه همودیالیز بخش دیالیز بیمارستان شهید مدرس (ره) خواهد بود.

وی با بیان اینکه این اقدام خداپسندانه به یاد مرحومان حاج غلامحسین کرمانیان و حاجیه خانم لعیا شمس انجام خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: کلیه در بدن کار تصفیه خون را بر عهده دارد و همچنین کار تولید برخی از مواد مفید را برعهده دارد و اگر فعالیت کلیه تا یک درصد مشخصی کاهش پیدا کند باید از دستگاه همودیالیز برای تصفیه خون استفاده شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر با تأکید بر اینکه از دستگاه همودیالیز به عنوان کلیه مصنوعی یاد می‌کنند، تصریح کرد: راه‌اندازی دستگاه همودیالیز در شهرستان می‌تواند کمک شایانی به سلامتی افراد دیالیزی کاشمر داشته باشد که باید از این خیر گران‌قدر تقدیر و تشکر کرد.

وی همچنین از کمک ۲۴۰ میلیون ریالی خانواده سلیمانی به حوزه سلامت شهرستان کاشمر خبر داد و اذعان کرد: رضا سلیمانی از خیرین نیک‌اندیش شهرستان کاشمر در اقدامی خداپسندانه  یک دستگاه تلویزیون به ارزش ۲۴۰ میلیون ریال خریداری و به بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع)  کاشمر اهدا کرد.

یزدانی با اشاره به اینکه در حوزه سلامت و برای انجام کار خیر و خدمت به مردم باید از فرصت‌های پیش رو استفاده کنیم، عنوان کرد: مطمئناً مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان و مجمع خیرین سلامت دست یاری به‌سوی خیران دراز می‌کند و آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیرین شهرستان هستیم تا در کنار اقدامات دولت نیز شاهد افزایش توانمندی‌ها و امکانات در تأمین بهداشت و درمان مردم باشیم.

خبرنگاربسیج :رضا کفاشیان

 

نظر شما