شناسهٔ خبر: 67735644 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

در کارگروه رفع موانع تولید استان انجام شد

بررسی موانع کار واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بخشی از واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان مشکل منابع مالی دارند که بخشی از این مشکلات را در استان با سرپرستی بانک‌ها طبق حدود اختیارات آنها در کمیته‌های کارشناسی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی کرده و برای استمهال، تقسیط و تنفس تسهیلات با دید مثبت اقدام می‌شود.

صاحب‌خبر -

داوود شهرکی شامگاه جمعه در کارگروه رفع موانع تولید استان افزود: پایش و رصد واحدهای تولیدی استان به طور ویژه در اولویت قرار گرفته بطوریکه مشکلات آنها در بخش‌های مختلف از قبیل کمبود نقدینگی، تامین مواد اولیه، مشکلات حقوقی و قضایی و بازار فروش احصا و شناسایی شده است.

شهرکی با بیان اینکه با همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان وضعیت مطلوبی در بخش واحدهای راکد و غیرفعال داریم، گفت: جذب ۷۱۰ میلیارد ریال تسهیلات نهضت احیا تخصیصی به استان یکی از مهمترین اقدامات این حوزه بوده است که تاکنون ۴۶۰ میلیارد ریال آن پرداخت و ۲۵۰ میلیارد ریال در مرحله تایید برای پرداخت است.

شهرکی افزود: ۲۰۷ واحد تولیدی نیز در این استان به چرخه تولید بازگشت.

وی خاطر نشان کرد: مشکلات واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان از طریق ستاد تسهیل و رفع موانع تولید طرح و رصد و برای آنها برنامه احیا تدوین و آنها را طبق برنامه فازبندی رصد و پایش می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما