شناسهٔ خبر: 67735571 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

آغاز طرح ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی البرز

صاحب‌خبر -

آغاز طرح ساماندهی ناوگان حمل ونقل عمومی این استان برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی

آغاز طرح ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی البرز
تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز از آغاز طرح ساماندهی ناوگان حمل ونقل عمومی این استان برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، میثم قدمی افزود: بررسی های میدانی از افزایش سفرهای زائران اربعین حسینی در استان البرز حکایت دارد.

وی ادامه داد: بر همین اساس اداره کل راهداری و حمل و نقل استان البرز از تمام ظرفیت های موجود برای جابه جایی زائران اربعین استفاده خواهد کرد.

قدمی گفت : استفاده از اتوبوس های دستگاههای اجرایی مانند شهرداری های استان به عنوان بخشی از سازوکارها در کنار ناوگان اتوبوسرانی بین شهری استان پیش بینی شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی این استان همچون سال های گذشته در حال آماده سازی برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی است .

وی اظهار کرد: هر سال باتوجه به مصوبات ستاد اربعین و برنامه ریزی های کشوری، ظرفیت سفرها به مقاصد داخلی کشور بجز مقاصد مرزی،دراین ایام محدود می شود بر همین اساس هموطنان سفرهای خود را با برنامه ریزی بیشتر و حتی المقدور قبل ازآغاز سفرهای اربعین با ناوگان حمل و نقل عمومی انجام دهند.

قدمی افزود: هماهنگی و مقدمات لازم برای جابه جایی زائران و مشتاقان سفر معنوی اربعین با همکاری دستگاه های مسوول و به ویژه فعالان بخش حمل و نقل استان انجام شده است.

وی با تاکید براینکه از تمام ظرفیت ناوگان بخش حمل و نقل مسافر استان برای ارائه خدمات هرچه مطلوب تر به زائران اربعین استفاده می شود، گفت: جابه جایی ایمن زائران اولویت اول اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

نظر شما