شناسهٔ خبر: 67735250 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه قدس | لینک خبر

نمازگزاران جمعه علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی راهپیمایی کردند

جمعه خشم در محکومیت یزیدیان زمان

انگار که تاریخ در حال تکرار است و ما با یک کربلای مجسم در غزه، خون‌آلودترین نقطه تاریخ مواجه هستیم. همزمان با اوضاع این روز‌های غزه که بیش از پیش قتل عام مردمش تشدید می‌شود و صدایی از نهاد‌های حقوق بشری علیه رژیم کودک‌کش و مظلوم‌کش صهیونیستی برنمی‌خیزد، مردم حق‌طلب و متدین شهر‌های ایران اسلامی روز گذشته بار دیگر پای کار فلسطین آمدند و بر سر اسرائیل فریاد کشیدند.

صاحب‌خبر -

در مشهد جمعی از زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی پس از اقامه نماز جمعه در سیزدهمین روز از محرم، بنا به سنت حسینی زیر بار ظلم نرفتن، با سر دادن شعار‌هایی علیه اسرائیل خشم خود را نسبت به این رژیم کودک‌کش نشان دادند.
مردم نمازگزار شهر‌های تهران، شیراز، اصفهان، سمنان، ایلام و اراک نیز براساس برنامه از قبل تعیین شده، پس از نماز به خیابان‌ها آمدند و با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی اعلام کردند.
در روز‌های اخیر جنایات قتل عام گونه این رژیم منحوس، فارغ از استمرار همیشگی در منطقه خان یونس افزایش یافته است. هدف قرار دادن مدرسه القاهره در شهر غزه نیز جنایت هولناک دیگری بود که جمع زیادی از بیگناهان را به 
خاک و خون کشید.
همچنین روز گذشته منابع خبری از حمله پهپادی یمن به فلسطین اشغالی خبر دادند. محل وقوع این انفجار خیابان «بن‌یهودا» اعلام شد که اماکن دیپلماتیک شامل دفتر سفارت آمریکا در نزدیکی آن مستقر هستند.
حمله به تل‌آویو در شرایطی انجام گرفته که یمن از ابتدای جنگ غزه در حال حمایت از مردم فلسطین است و تجاوزگری‌های مکرر آمریکا و حامیانش نتوانسته مانع از حمایت یمنی‌ها از غزه شود.

خبرنگار: فاطمه کامیاب

نظر شما