شناسهٔ خبر: 67733677 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شهروند | لینک خبر

ابوترابی فرد:

حمله یمن به تل‌آویو هشداری برای پایان تجاوز بود

صاحب‌خبر -

امام جمعه تهران درخصوص حمله پهپادی یمن به تل‌آویو گفت: عملیات با پهپاد یافا که به‌دست جوانان یمن ساخته شده، هشدار دیگری برای پایان تجاوزات است.
سید محمدحسن ابوترابی‌فرد، در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته‌ پایتخت که در مصلای امام خمینی(ره) اقامه شد، بیان کرد: پهپاد «یافا» که به‌دست جوانان یمن ساخته شده است، قلب تل‌آویو را مورد هدف قرار داد. این پهپاد در فاصله نزدیک سفارت آمریکا فرود آمده و هشدار دیگری برای پایان تجاوزات حیوانیِ درندگان صهیونیست به مردم غزه است.
وی با بیان اینکه ایستادگی ملت غزه برای امت اسلام آبروی دیگری خلق کرد، افزود: نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی گفته است «سربازان ما روزانه در غزه کشته می‌شوند و صفحات تلویزیونی با هم می‌جنگند؛ دولت از هم پاشیده و کارآیی ندارد». ژنرال بازنشسته صهیونیستی می‌گوید «هرج و مرج کامل بر سربازان صهیونیستی در نوار غزه حاکم شده و تجهیزات و خدمات لجستیکی، غذا و موارد مورد نیازمان را نداریم.»
   خطیب موقت نمازجمعه تهران  همچنین بر ضرورت تبیین دقیق و جامع علل اساسی بر زمین ماندن بسیاری از سیاست‌های کلی نظام تأکید کرد و گفت: باید نهادهای علمی و پژوهشی این مسئله را در دستور کار خود قرار دهند و راه را برای اجرایی شدن سیاست‌های کلی نظام هموار کنند.

 

نظر شما