شناسهٔ خبر: 67731932 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

فیروزان: پزشکیان بر استفاده از اندیشه امام موسی صدر تاکید کرد

صاحب‌خبر -

شفقنا- خانواده امام موسی صدر با رئیس‌جمهور منتخب دیدار کردند.

به گزارش شفقنا، موسس شهر کتاب به همراه خانواده‌ی امام موسی صدر در دیدار با دکتر مسعود پزشکیان، رئیس جمهور منتخب ضمن عرض تبریک به ایشان به بیان اندیشه‌ی امام موسی صدر و لزوم به کارگیری آن در جامعه پرداخت.

مهدی فیروزان، موسس شهر کتاب، پس از دیدار با دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب، گفت: در ملاقات با دکتر پزشکیان چند موضوع مطرح شد؛ ابتدا پیام تبریک خانواده امام موسی صدر را تقدیم ایشان کردیم. همچنین در خصوص لزوم به کارگیری اندیشه امام موسی صدر در جامعه و منطقه صحبت کردیم، امام موسی صدر به عنوان مصلح فقیه دانشگاهی توانسته است برای بسیاری از چالش‌ها راه‌حل داشته باشد، و این نیز برای منطقه و هم برای ایران مورد نیاز است.

وی ادامه داد: قرابت‌های بسیاری در اندیشه دکتر پزشکیان و منظومه فکری امام موسی صدر مشاهده می‌کنیم، از دل این نزدیکی می‌توان اندیشه‌ی اجرایی استخراج کرد که فقط در حد طرح نماند.

موسس شهر کتاب اضافه کرد: از آنجایی که خانواده امام موسی صدر به دعوت مقامات روسیه برای پیگیری ماجرای امام موسی صدر عازم این کشور هستند، روز گذشته با محمد جواد ظریف و حجت الاسلام والمسلیمن سید محمد خاتمی ملاقات داشتیم و امروز نیز در دیدار با دکتر پزشکیان نظرات و راهنمایی‌هایی را در این خصوص جویا شدیم و نکاتی را نیز به اطلاع ایشان رساندیم.

فیروزان با اشاره به مردمی بودن خانواده رییس جمهور منتخب، تصریح کرد: امیدوارم که این روابط غیر از اینکه در حد رسمی باشد در حد خانوادگی هم ادامه پیدا کند، زیرا واقعا خانواده آقای دکتر پزشکیان؛ اصیل، فکور، اجرایی، دلسوز و مردم دوست هستند و ما تمام این مشخصات را در خانواده ایشان دیدیم. بنده گمان می‌کنم امکان شکل گیری همفکری و همدلی بین دو خانواده نیز وجود دارد.

وی در خصوص صحبت‌های رییس جمهور منتخب، گفت: دکتر پزشکیان، امام موسی صدر را قبل از انقلاب می‌شناخت و با اندیشه ایشان آشنا بود و از نبود امام ایشان در این سال‌ها ابراز تاسف کرد و تاکید داشت که می‌توان از اندیشه امام موسی صدر استفاده کرده و بهره بسیار برد.

نظر شما