شناسهٔ خبر: 67731810 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

مهار آتش‌سوزی بیمارستان شهید بهشتی مراغه

رییس دانشکده علوم پزشکی مراغه از مهار آتش‌سوزی جزئی که بر اثر اتصال پریز برق یخچال در اتاق استراحت کادر بیمارستان شهید بهشتی به وجود آمده بود، خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، دکتر اللهوردی ارجمند روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به این‌که بلافاصله پس از وقوع آتش‌سوزی بیماران به محوطه بیمارستان انتقال یافتند، گفت: اتصال برق موجب آتش گرفتن سقف «پی وی سی» اتاق عمل و انتشار دود در داخل بیمارستان شده بود که آتش‌سوزی مهار شد.

وی با بیان اینکه بیماران نیازمند عمل جراحی به صورت فوری به بیمارستان سینا منتقل شدند، افزود: در این حادثه به هیچ‌یک از کادر بیمارستان و بیماران آسیب نرسید و دود ناشی از آتش‌سوزی نیز به زودی تخلیه می‌شود.

رضا طریقی‌نیا، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مراغه نیز بیان کرد: وقوع حادثه در این بیمارستان در ساعت 16:6 به شماره تلفن 125 این سازمان اطلاع داده شد و آتش‌نشانان در عرض سه دقیقه از دو ایستگاه به محل اعزام شدند و آتش‌سوزی را مهار کردند.

وی بیان کرد: آتش‌سوزی تنها در یک اتاق اتفاق افتاد و اگر به سرعت مهار نشده و به اتاق‌های جنبی انتقال می‌یافت، امکان داشت خسارت زیادی به بیمارستان وارد کند.

نظر شما