شناسهٔ خبر: 67731808 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

وحدت جامعه منجر به توسعه کشور می‌شود

آیت‌الله«خاتمی» به پایان انتخابات و آغاز رفاقت‌ها اشاره کرد و گفت: وحدت در جامعه منجر به تحقق اهداف توسعه‌ای کشور می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان آیت‌الله «علی خاتمی»، نماینده ولی فقیه در استان زنجان امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی زنجان برگزار شد، به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در دو مرحله اشاره و اظهار کرد: باید متوجه بود که 50 درصدی که در این انتخابات شرکت نکردند دشمن جمهوری اسلامی نیستند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر مشترک بودن سرنوشت مردم به دلیل نشستن در یک کشتی به نام ایران افزود: مسؤولان باید هدایت‌های رهبری جامعه را آویزه گوش خود قرار دهند.

وی بر لزوم ارائه دستاوردهای انقلاب و تلاش برای حفظ آن‌ها تاکید کرد و گفت: برای پیشرفت و عزت کشور باید در کنار هم قرار گرفته و این موضوع مورد تاکید مقام معظم رهبری است که باید به آن توجه کرد.

آیت‌الله خاتمی مشارکت و حضور مردم در عرصه انتخابات را مهم دانست و ادامه داد: و این حق هر ایرانی است که در انتخابات شرکت کنند و پیروز انتخابات کسانی هستند که در انتخابات مشارکت داشتند.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه دشمنان سال‌هاست که به‌دنبال نابودی ایران اسلامی هستند، در برابر چنین دشمنانی باید حفظ وحدت داشت و به یکدیگر کمک کرد، افزود: رقابت‌ها در انتخابات باید به رفاقت تبدیل شود و همه در یک مسیر برای پیشرفت کشور کار کنیم.

وی با تاکید بر اینکه هواداران کاندیداها باید رفتار معقول داشته و در کنار آن‌ها رسانه‌ها نیز خیرخواه مردم باشند، افزود: وحدت در جامعه منجر به تحقق اهداف توسعه‌ای کشور می‌شود.

آیت‌الله خاتمی با تاکید بر اینکه امری بالاتر از از شهادت وجود ندارد و این یک هدف نیست بلکه اصل اول اسلام است، ادامه داد: شهادت پیام و پیامد دارد و اصل مسئله‌ پاسداری از قرآن و سیره پیامبر اکرم (ص) است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه شهادت امام حسین (ع) در مسیر آزادگی و حریت بود، گفت: باید تبیین قیام عاشورا جزو اولویت‌ها باشد تا همه بدانند که امام حسین (ع) برای چه وارد این عرصه شد و این وظیفه را باید مهم دانست و به آن توجه کرد.

انتهای پیام

نظر شما