شناسهٔ خبر: 67731667 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رایزنی نتانیاهو با فرماندهان امنیتی درباره حمله پهپادی در تل‌آویو

زهرا موسوی

خبرنگار شبکه الجزیره گزارش داد: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص شرایط هدف قرار دادن تل‌آویو توسط پهپاد یمنی رایزنی‌های تلفنی با سران دستگاه‌های امنیتی انجام داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز جمعه رایزنی‌های امنیتی با روسای نهادهای امنیتی این رژیم در خصوص کشته شدن یک صهیونیست و زخمی شدن ۱۰ نفر دیگر بر اثر انفجار پهپاد در شهر تل‌آویو انجام داد.

این پس از آن بود که در حمله ارتش یمن که اولین حمله از این نوع توسط ارتش این کشور علیه هدفی در تل‌آویو محسوب می‌شود، یک ساختمان در چند ۱۰ متری سفارت آمریکا در تل‌آویو هدف قرار گرفت.

رسانه‌های عبری به نقل از مقامات اسرائیلی نوشتند: «به پرتاب پهپاد حوثی‌ها پاسخی داده خواهد شد. احتمال عملیات در خاک یمن روی میز است و نمی‌توان انجام آن را در آنجا رد کرد.»

برآوردهای فعلی اشغالگران اشاره دارند که هدف این حمله سفارت ایالات متحده بوده است، این علیرغم صحبت‌هایی است که اوایل امروز هرتزی هالوی،‌ رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم گفت که هیچ داده‌ اطلاعاتی مبنی بر این موضوع وجود ندارد.

مقامات صهیونیست که با وبگاه عبری Ynet صحبت کردند، گفتند: «این موضوع در حال بررسی است، اما به نظر می رسد (پهپاد) به طور تصادفی در آنجا (نزدیک دفتر سفارت) سقوط نکرده است.»

شبکه تلویزیونی اشغالگران نیز گزارش داد: «فرمانده نیروی هوایی اسرائیل پس از حمله پهپادی به تل‌آویو، سفر خود به بریتانیا را ناتمام گذاشت.»

انتهای پیام

نظر شما