شناسهٔ خبر: 67731028 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون وزیر آموزش و پرورش: ۱۱۰هزار دانش‌آموز سمپادی در برنامه‌های فوق برنامه شرکت کردند

شهرکرد-ایرنا- معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان وزارت آموزش و پرورش گفت: ۱۱۰ هزار دانش‌آموز مدارس سمپادی در برنامه‌های فوق برنامه این مدارس از جمله مسابقات مختلف فرهنگی، ادبی، ورزشی و علمی مشارکت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، الهام یاوری روز جمعه در حاشیه بازدید از برگزاری مسابقات ورزش پسرانه مقطع متوسطه اول در شهرکرد در جمع خبرنگاران افزود: براساس اهمیت مشارکت دانش‌آموزان در برنامه‌های فوق برنامه، برای تربیت چند ساحتی دانش‌آموزان در سال تحصیلی گذشته به طور متوسطه هر دانش‌آموز به صورت داوطلبانه در یک برنامه شرکت کرد.

به گفته وی، در مدارس سمپاد تلاش می‌شود دانش آموزان در همه ساحت‌ها مشارکت داشته باشند و تجربه‌های متنوع و قوی به این افراد آموزش داده شود و فضای رقابتی و آموزشی ایجاد شود تا فرصت یادگیری در همه ساحت‌ها فراهم شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت:
هم‌اکنون در حوزه ورزش مسابقات کشوری این مدارس در سطح کشور در رشته‌های مختلف در حال اجراست که چهارمحال و بختیاری میزبان برگزاری رشته‌های ورزشی فوتسال، شطرنج و تنیس روی میز است.

به گفته وی، مرحله کشوری مسابقات هنری دانش آموزان مدارس سمپاد در شیراز و اختتامیه جشنواره ادبی فردوسی با محوریت نگاه و منش ملی در تهران برگزار می‌شود.

وی از برگزاری کنگره ملی قرآن دز ماه آینده در تبریز خبر داد و گفت: چهارمحال و بختیاری یک ظرفیت خوب برای برگزاری مسابقات ورزشی در تمام رشته‌ها را دارد.

به گزارش ایرنا، مسابقات ورزش دانش آموزی مدارس پسرانه سمپاد در مقطع متوسطه اول و دوم با حضور یک‌هزار و ۱۰۰ نفر از پسران مدارس سمپاد کشور از ۲۸ تیرماه تا ۶مردادماه در حال اجراست.

مراسم افتتاحیه این دور مسابقات روز جمعه در مجموعه ورزشی آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

نظر شما